حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی اس ۱۰ را در رندر رسمی آن ببینید

نوشته

5 سال قبل | 41 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

ما تا کنون رندرهای مختلفی از گلکسی اس ۱۰ دیده ایم و البته درباره رنگ بندی آن هم مطالبی خوانده ایم. امشب اما با ترنجی همراه باشید تا رنگ های گلکسی اس ۱۰ را در رندر رسمی آن ببینید.

 رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ پلاس

رنگ سبز گلکسی اس ۱۰

رنگ سبز گلکسی اس ۱۰ پلاس

رنگ سفید گلکسی اس ۱۰

رنگ سفید گلکسی اس ۱۰ پلاس

رنگ مشکی گلکسی اس ۱۰

رنگ مشکی گلکسی اس ۱۰ پلاس

همانطور که در رندر های بالا از گلکسی اس ۱۰ میبینید سه رنگ سفید مشکی و سبز برای آن تایید می‌شود. همچنین دوربین سه گانه روی قاب پشتی و بدون حسگر اثر انگشت را نیز شاهد هستیم.

البته انتظار داریم که تنوع رنگ های گلکسی اس ۱۰ بیشتر از این تعداد باشد اما دو رنگ از این ۳ رنگ، رنگ های خاص گلکسی اس ۱۰ هستند. رنگ سبز که البته با رنگ سبز زمردی گلکسی اس ۶ اج متفاوت است را شاهد هستیم. در کنار آن رنگ سفید که چند سالی هست از پرچمدارهای سامسونگ حذف شده را نیز می‌بینیم.

طبق این رندر رسمی لو رفته از گلکسی اس ۱۰ سوراخ نمایشگر در لبه بالا و سمت راست پنل نیز دیده می شود. حاشیه های نمایشگر در سمت راست و چپ به دلیل اج بودن نمایشگر از لبه جلو دیده نمی شود. و کمتر از آیفون X به نظر می رسد و حاشیه های بالا و پایین در این رندرها بهتر است تصاویر لو رفته قبلی است.

حاشیه لبه بالای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از لبه پایین آن است. همچنین قطر سوراخ نمایشگر آن کمتر از گلکسی A8s دیده می شود. در حال حاضر انحصار تولید نمایشگر Super AMOLED با سوراخ نمایشگر در دست سامسونگ است.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

همچنین رندر گلکسی اس ۱۰ پلاس را در رنگ سفید می توانید بالاتر ببینید. این دستگاه دوربین سلفی دوگانه خود را در همان موقعیت گلکسی اس ۱۰ و‌ درون نمایشگر جای داده است. در این رندرها تصاویر زمینه گلکسی اس ۱۰ نیز هویدا هستند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد گلکسی اس ۱۰ می تواند جذاب باشد. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
41 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

فرای از طراحی و رنگ ها که به نظر من یه چیز شخصیه و هرکسی میتونه یه جور طرح رو دوست داشته باشه و من اینو زیبا میبینم
موضوع روی دوربینشه
الان براساس این رندرها خبری از دوال اپرچر نیست! و ابعاد سنسور اصلی و الترا واید تقریبا یکسانه و سنسور های واید و تله یه جورایی عمق دارن!
ایا سامسونگ دوال اپرچر رو کنار گذاشته؟؟؟اونم بعد این همه تبلیع و البته کارایی مناسب و عالی؟
اگر نه پس این رندر چی میگه این وسط؟این موضوع خیلی برای من تعجب اوره
بهرحال فقط 3 هفته تا رونماییش مانده و مطمئنم این 3 هفته چندان طولانی نیست!

mosayebso

اگر به سنسور های دقت کنید همه از لحاظ دیافراگم تقریبا مشابه هم هستن
اگر رندرهای اس9 پلاس و نوت 9 رو نگا کنید سنسور اصلی همیشه ابعاد بالاتری داشته بخاطر تغییر دیافراگم اما اینجا همه اندازه ها یکسانه و البته همه سنسور اصلی رو دیافراگم پوشانده! درست برخلاف نوت 9 و اس9

mosayebso

اما 3 عکس بالایی با عکس پایینی متفاوته!

amer

خخخ.

نیما عرفانی

3 تصویر بالایی بهتر از تصویر آخر جزئیات دوربین هارو نمایش داده و از رو اونا بهتر میشه بررسی جزئی انجام داد.
با مقایسه ای که بین رندرهای الجی وی 40 و إس 10 پلاس انجام دادم استدلالِ من از چیدمان و نوع سنسورهای پرچمدار سامسونگ اینگونه هستش.
در تصاویر بالا دوربین وسط لنز اولترا واید هستش چون لنزش نسبت به 2 دوربین دیگه بزرگتره، دوربین سمت چپ لنز تله فتو هست و دوربین سمت راست لنز اصلی اما نمیشه صرفاً از روی این رندر گفت که لنز اصلی آپارچر دوگانه نداره چون مشخص نیست دوربینی که در این تصویر نشون داده شده روی دیافراگم بسته سِت شده یا رو دیافراگم باز( بازم از مقایسه رندرهای این گوشی با نوت 9 و إس 9 پلاس به نظر میرسه دیافراگم لنز اصلی که در این رندر قرار گرفته بسته باشه). البته اینم باید بگم دقت کنید به لنز دوربین اصلی، ساختار و ظاهرش نسبت به دو لنز دیگه متفاوته و شاید سامسونگ مکانیزم دیافراگم متغیر رو حذف کنه و به جاش از یک سنسور جدید استفاده کنه.
درمورد دوربین دوگانه ی سلفی هم ، لنز سمت راست دوربین اصلی هستش و لنز سمت چپ دوربین عریض چون بازم اگه دقت کنید سایز سنسور wide angel از دوربین سلفی استاندارد بزرگتره.( اینو از مقایسه ی این رندر با رندر پیکسل 3 ایکس إل و الجی وی 40 متوجه شدم).
حالا برای صحت یا رد هرکدوم از این صحبت ها باید تا 1 اسفند صبر کرد تا جزئیات دقیقش مشخص بشه.

mosayebso

درسته الان که در نظر گرفتم شاید این حالت برای حالت کاملا باز اپرچر باشه
نظرت در مورد عمق داشتن سنسورتله چیه؟ بنظرت فقط بخاطر عکس اینطور شده یا نمونه اصلی همینه؟

نیما عرفانی

عمقش که طبیعیه
رندر نوت 9 و إس 9 پلاس هم نگاه کنی دوربین تله ساختارش کلا متفاوته و در عین حال سایز سنسورش نسبت به دوربین اصلی کوچیکتره. اما من فکر میکنم دوربین سمت چپ تله نباشه ، شاید TOF بذاره و فرآیند زوم اپتیکال و بوکه رو باهمون لنز اصلی انجام بده ، واسه همین گفتم شاید سامسونگ مکانیزم دیافراگم دوگانه رو حذف کنه و از سنسور جدید استفاده کنه .
بازم نمیشه از روی این عکسا به جزئیات دقیقش پی برد .

Alif16

تر زده بازم که تو طراحی پشت

✔ TVKade

سامسونگ تبریک با این طراحی، انتظار نداشتم رو دست Pixel 3 XL بلند شی.

chalton

هرچی از زیباییش بگم کم گفتم واقعا طراحی منحصر به فردی داره خیلی خوشگله.

amer

خیلی !خخخ

Aliti

ماشالله چالتون.دمتگرم،همینطوری منطقی و بدون کل کل کامنت بزار.توی خبر اپل خودرو خودران خیلی حال کردم مثل قبلأ شلوغ نکردی و خونسرد برخورد کردی.دمتگرم.
انشالله بقیه هم مثل شما کامنت بزارن.اقای amer و مصیب هم باید مثل شما توی کامنت گذاشتن تغییر بدن لحنشونو اگه امکانشو دارن.
Amer داره منو ک سونی دارم و باسونی خاطره دارم رو از سونی دل زده میکنه با تعصب بیش از حدش.موفق باشید

Arrow

به کسی که سلطان توهین کردنه میگی منطقی 🤣🤣🤣

amer

خخخخ.

Alireza.se

چرا میگی سلطان نمیگی میگیرنش 😉

علی شیخ زاده

طراحی خیلی خوبی داره و برای من جذاب بنظر میاد اما از چینش دوربین خوشم نمیاد.
نکته دیگه حذف نشدن حاشیه پایین و یکتا موندن اپل در این زمینه س.

علی شیخ زاده

البته شاید حاشیه پایین در حد ایفون ۱۰. اما طراحی نامتقارن باعث بیشتر نشون دادن حاشیه پایین باشه

amer

این گوشی با این طراحی باعث میشه ادم بیماری اسکیزوفرنی بگیره.خخ

Alireza.se

شاید از قبل داشتی و الان متوجه شدی عزیزم

amer

تو دوغت بنوش

Arrow

واقعا گوشی های قبلی سامسونگ بهترن از نظر طراحی
این چیه اخه

SHAHAB_MSD

چقد بحث میکنید اصل اینه نمیشه خرید نمیشه :((((

Vahid

طراحیش خوبه ولی دوربین سلفی تو ذوق میزنه

Yilman

مثلا چه چیز این گوشی با اس 9 یا اس 8 فرق کرده؟
حاشیه ها یک میلیمتر کمتر شده؟ این یعنی تفاوت؟ یه دوربین اضافه کرده تا پرتره بهتری بگیره؟ مگر قبلا عکاسی پرتره نداشت؟ مثلا حسگر اثر انگشت پشتش باشه کار نمیکنه باید حتما داخل نمایشگر باشه؟سامسونگ و اپل و هوآوی و شیائومی شدن دزد جیب ملت هر روز یه گوشی معرفی میکنن و اسمش رو عوض میکنن تا جیب مردم رو خالی کنن هیچ نوآوری هم ندارن فقط اس 9 نیم ثانیه زود تر از اس 8 برنامه رو باز میکنه سرکار گذاشتن مردم رو

هر شرکت باید هر 4 سال یبار معرفی بشه تا مصرف کننده هم مدتی لذت استفاده از گوشیش رو بکشه نه اینکه هر هفته یه گوشی معرفی بشه گوشیت هم از چشمت بیافته

Naranj

اصل قضیه چرخیدن چرخ اقتصاد هست.اونا مردمشون درامد بالا دارند، صنعتشون هم تولید بالا ، هر دو هم سود میکنند.شما کشور مارو نبین که نه تولیدی هست و نه کسی پولی برای خرید

mosayebso

خدایا بزار معرفی بشه اول
حالا که اسم سونی رو نیاوردی سونی چه فرقی داشته؟
چندین ساله یه رابط کاربری داره که هرنسل بد و بدتر میشه!
حالا تفاوتای این با نسل قبلش البته تا اونجا که لو رفته:
طراحی جدیدتر
دوربین بهتر
صفحه نمایش جدید
سخت افزار جدیدتر
حسگر اثرانگشت داخل صفحه
حسگر تشخیص 3 بعدی{این مورد مشخص نیست برای همه اس10 هاس یا فقط یک مدل}
رابط کاربری بهتر و رفع مشکلات قبلی
وجود اپشن 1 ترابایت حاففظه
وجود اپشن 12 گیگابایت رم
حالا این موارد چیزهاییی هستن که تا به حال ازش امده بیرون اما مطمئنن در اینده و زمان معرفی تمام اپشن ها مشخص میشه
و در اخر من نمیفهمم چرا اینقدر در مورد پیشرفت تکنولوژی مقاومت میکنین اخه!

Yilman

سونی یک گوشی میزنه هر کس بخره تا سه سال که کلا طراحی و عملکردش یکسان هست و تا سه سال هرکس خریده باشه نیازی نمیبینه گوشیش رو عوض کنه نه مثل سامسونگ تغییر جای اثر انگشت شده تغییر طراحی
مخالف تکنولوژی نیستم اما چرا یه شرکت باید فناوری حسگر اثر انگشت داخل صفحه رو وقتی کامل نیست استفاده کنه؟ یک روز با انگشت خیس باز نمیشه فردا از رو گلس کار نمیکنه، ده سال طول میکشه تا درست بشه اما هر سال به اسم جدید از جیب مردم پول بیرون میکشن، مگر اس 8 با اس 9 فرق داشت به جز رنگ گوشی و یک میلی متر حاشیه کمتر
سرعت گوشی چقدر بالا رفته؟ یک دهم ثانیه زود تر باز میکنه تلگرام رو؟ رابط کاربری مثلا چه تغییری کرده جز شکل آیکون که باید پول بیشتری بگیره؟ باتریش مثلا چقدر عوض شده؟ نیم ساعت بیشتر شارژ نگه میداره؟ طراحیش چه فرقی کرده از اس 6 تا اس 10 به جز کم کردن حاشیه هر سال چند میلیمتر؟ حسگر اثر انگشت یکبار جلو بود بعد رفت بالای دوربین بعد پایین بعد بغل، سه سال فقط واسه تغییر جای اثر انگشت از مردم پول گرفته
آیفون هرچقد هم گرون باشه از شرکت های اندرویدی بهتر هست چند سال یکبار طراحی عوض میکنه از آیفون 6 تا 8 هیچکس که آیفون داشت نیازی نمی دید تا گوشیش رو عوض کنه تا آیفون 10 که واقعاً تغییرات کلی داشت و تکنولوژی جدید

نیما عرفانی

تا حدودی موافقم.
در مورد حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش ، نظر شخصیم اینه
حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر رو بیشتر از دوربین 3 بعدی به عنوان یکی از روش های احراز هویت میپسندم.
درسته که این فناوری فعلاً از نوع اولتراسونیک هستش و چندسال دیگه به خازنی ارتقاء پیدا میکنه اما در مجموع حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر هم در بحث سهولت استفاده به ویژه روی سطوح صاف و تخت کاربردی تره و هم باعث میشه نمایشگر گوشی بدون ناچ و بدون حاشیه طراحی بشه .
هر موبایلی قطعاً در طراحی مزایا و معایبی داره مثلاً نسبت صفحه نمایش 21 به 9 با اینکه میدونم در آینده ای نزدیک همه برندها به این طراحی ملحق میشن اما باعث میشه طول گوشی نا متعارف بشه و در مقابل، طراحی صفحه نمایش دارای حفره مثل سری گلکسی إس 10 رو نمیتونم ارتباط خوبی باهاش برقرار کنم هم در بحث بهینگی و هم در بحث ظاهر. نمایشگر تمام صفحه بدون ناچ یا با ناچ قطره ای رو بیشتر میپسندم.
در مورد أپل هم موافقم ، آیفون 10 در زمان خودش طراحی انقلابی داشت.
در مجموع در یکی از کامنتام حدود 2 ماه پیش در پستی که مربوط به طراحی حفره دوربین سلفی گلکسی إس 10 بود گفته بودم : برندهای بزرگ و صاحب نام ، فناوری و تکنولوژی چندسال آینده رو همین الان هم دارن و میتونن ازش استفاده کنن اما به خاطر سیاست در نحوه ی رقابت و سوددهی به قول معروف همیشه به صورت قطره چکونی و جزئی در محصولاتشون ارتقاء ایجاد میکنن چون اگه بخوان یکدفعه نوآوری انقلابی به کار ببرن دیگه نمیتونن در نسل های بعدی روی قابلیت های انقلابی مانور بدن و سرعت پیشرفت فناوری یکنواخت میشه.

کهکشان

Yilman
چیزی تغییر نکرده فقط رنگ بدنشه شما راحت باش

Alireza.se

احساس میکنم اگه دیدگاه شما اجرا میشد الان با 1100 داشتم پیام میدادم

ahmad

آنچنان که باید زیاد به دلم نمیشینه

Pouya

من سوالی پرسیدم انگار دیده نشد زیاد اینجا کپی پیست کامنتو میذارم ممنون میشم پاسخ بدین

یه کمکی میخواستم برای دوستم مشکل ایشونه ، اقای ع.طا یی و دوستان ممنون میشم پاسخ بدید

رفیقم mi a2 داره

براش اندروید ۹ که اومده دانلود نمیشه میخواد دان کنه میزنه pause

با فورجی ام میره مشکل از نتش نباید باشه

چ کار میشه کرد؟

شرمنده بابت بی ربط بودن با پست

mosayebso

با فیلترشکن تست کن
شاید مشکل برطرف شد

Pouya

ممنون بابت پاسخ🙏

نیما عرفانی

اول باید ببینه سیم کارت آنتن داره یا نه
اگه آنتن داشت که بدون فیلتر شکن هم باید جواب بده ، شاید مشکل از سمت اپراطورش باشه که موقتیه
اگه آنتن نداشت جایگاه سیم کارت رو بررسی کنه یا یبار گوشی رو خاموش روشن کنه
در کل مشکل خاصی نیست درست میشه

m.b

اگر همه راه هایی که دوستان گفتن جواب نداد، https://en.miui.com/download-353.html برید تو این لینکی که براتون فرستادم و Download Full Rom رو بزنید اینطوری میتونید رامش رو دانلود کنید و بریزید داخل گوشی و بعدش به صورت دستی از بخش آپدیت انتخاب کنید بسته رام رو تا آپدیت صورت بگیره…
(ترجیحاً با کامپیوتر رام رو دانلود کنید و بریزید داخل گوشی)

Pouya

بارها گفتم طراحی سلیقه است و هر فرد میتونه از یه طراحی خوشش بیاد و یه طراحی رو خوشش نیاد از نظر من زیباست مخصوصا رنگ سبزش فقط کاش حاشیه هاش متقارن بود اونموقع محشر میشد

Sadeghh

اتفاقا به نظرم حاشیه پایین بیشتر ار رندر های قبلی است
جلوش دیگه خیلی نامتقارن شده هم از بابت حاشیه ها هم از بابت وجود دوربین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)