حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت احتمالا به این شکل است

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

درباره گلکسی اس ۱۰ لایت تا کنون می دانیم که حسگر اثرانگشت روی لبه خواهد داشت، نمایشگرش تخت و از نوع Infinity O است و احتمالا دوربین دوگانه اصلی داشته باشد. امروز یک رندر از منابع نزدیک به سامسونگ درباره گلکسی اس ۱۰ لایت منتشر شده که ارزش مرور را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

در این رندر هر چند که حاشیه نمایشگر قابل توجه است و شاید به اندازه چیزی بین آیفون Xs و آیفون Xr حتی دیده شود اما به دلیل تقارن حاشیه های نمایشگر، زیبایی بیشتری دیده می شود. حتی در این طراحی، تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت (Galaxy S10 Lite) را شخصا می پسندم و باید سامسونگ همواره یک پرچمدار با نمایشگر تخت عرضه کند، هر چند که می دانیم شاید گلکسی اس ۱۰ لایت مشخصات پرچمدار نداشته باشد.

دوربین سلفی تکی درون نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت قرار دارد و از سوراخ نمایشگر به شما نگاه می کند. بالای نمایشگر آیکون تشخیص چهره را می بینیم که احتمالا به معنی اضافه شدن سیستم تشخیص چهره ۲ بعدی به گلگسی اس ۱۰ لایت است.

پیش از این رندری از گلکسی اس ۱۰ لایت دیدیم که حضور جک ۳.۵ میلی متری را حداقل روی ارزان ترین نسخه خانواده گلکسی اس ۱۰ نشان می داد. همچنین پورت USB C، بلندگوی تکی و میکروفون اصلی یک چینش خیلی ساده و قابل انتظار برای یک موبایل سامسونگ را نشان می دهد. در حقیقت این همان پلتفرمی است که تا کنون سامسونگ داشته است.

موضوع دیگری که از همین لبه می بینیم، دکمه های تنظیم حجم صدا و احتمالا بیکسبی است که در سمت چپ گلکسی اس ۱۰ قرار گرفته است و این همان تصمیم قبلی سامسونگ در موبایل هایی مانند گلکسی اس ۸ است. حسگر اثرانگشت اما در نمای بعدی رندر گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص است. حسگر اثرانگشت روی لبه سمت راست گلکسی اس ۱۰ لایت قرار دارد.

نظر شما چیست؟ این گلکسی اس ۱۰ لایت است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

طراحیش زیباست
.
.
.
ظاهرا حساب توییتر سامسونگ تو هند سوتی داده و با آیفون توییت گذاشته
?‍♂️

HOSEIN

جز اولین گوشی میانرده خوشگل سامسونگه البته اگر به پشتش گند نزنه

کهکشان

بسیار زیباست

Soheil Rezayi

عالیه

siavash-t

ظاهری که خوبه. باید تا معرفی صبر کنیم ببینیم چطوره.

ronin

از ایفون خیلی خوشگل تره
قیمتشم مناسب باشه عالیه
دمشون گرم

Naranj

حقیقتا گوشی قابل احترامی هست
اگر اس ده پلاس هزار دلار باشه ،اس ده نهصد هست و این هشتصد دلار!

Pouya

زیبای دوست داشتنی?

hamidflh

توی پیج اینستاش نوشته بود
sorry i modified it
ینی یخورده رندرو یخورده اصلاح کرده
من حدس میزنم پایینشو دست زده!
ولی در کل اگه این شکلی بشه به این معنیه که دو مدل دیگه درسته که تقارن نداره حاشیه بالا و پایینشون ولی دیگه ازینی که تو تصویر میبینید بیشتر نیست و این عالیه!!!?

علی شیخ زاده

اگه این طراحی باشه که بسیار شگفت انگیز و جذابه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)