حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که سه هفته پیش در ترنجی خواندیم شارژر سریع جدید سامسونگ در راه است اما امروز در خبری ناامیدکننده گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در چین ثبت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شارژر گلکسی اس ۱۰

شارژر گلکسی اس ۱۰

همانطور که در تصویر بالا می بینید، برای دو مدل SM-G9730 و SM-G9750 شارژرهای ۱۵ واتی سریع سامسونگ لیست شده است. سامسونگ شارژر ۱۵ واتی خود را از گلکسی نوت ۴ به این سو استفاده کرده است و در بازاری که شارژرهای ۳۰، ۴۰ و ۵۰ واتی وان پلاس، هوآوی و اوپو در بازار وجود دارد، اصلا جذاب نیست، آن هم برای خانواده گلکسی اس ۱۰ که در ۱۰ سالگی خانواده گلکسی اس ارایه خواهند شد.

ما در ترنجی خواندیم که هر چند هنوز خبری درباره مشخصات شارژر سریع سامسونگ منتشر نشده اما گفته می شود که شارژر ۱۵ واتی سامسونگ به تاریخ خواهد پیوست. این مشخصا به ما می گوید که نسل جدید این شارژر در راه است اما این که دقیقا چه مشخصاتی دارد مشخص نیست.

در حال حاضر سریع ترین شارژر موجود در بازار متعلق به شارژر ۵۰ واتی اوپو است. پس از آن شارژر ۴۰ واتی هوآوی و شارژر ۳۰ واتی وان پلاس قرار می گیرند. اینکه سامسونگ فراتر از این ها خواهد رفت یا جایی هم میان قرار می گیرد هنوز مشخص نیست اما برای یک ارتقا پس ۵ سال باید شاهد یک ارتقا حسابی باشیم.

همچنین سه هفته پیش خواندیم که باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود و پیش از آن خوانده بودیم که باتری گرافینی تا ۵ برابر سریع تر از باتری های حال حاضر شارژ می شوند و اگر این مقایس سرعت وارد نسخه های تجاری شوند یک انقلاب در سرعت شارژ موبایل ها و دیگر دستگاه هایی که نیاز به باتری دارند رخ خواهد داد، همان انقلابی که همه منتظر آن هستیم تا بالاخره باتری موبایل های ما کمی قابل اعتماد تر باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۱۰ برای شارژر چه تصمیمی بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

شاید با این توان و باتری جدید عالی شارژ بشه ولی به شرط اینکه از باتری گرافینی استفاده کنه و شایعات درست باشه در غیر این صورت نه

amer

تیکه اخر متن(تا بالاخره باتری موبایل ما کمی قابل اعتمادتر بشن) مگه باتری گوشی بی اعتمادی سراغ داریم؟!خخخخ

Ainaz

واقعا اگ این تصممیو بگیره بع این ک عقل دارن شک میکنم 😀
باتری گرافینی؟ 😁
هر وقت از 18 وات رفت بالا در این مورد حرف بزنیم

Rog_Pc_Gamer

خوب اولا برای نسخه مخصوص شارژ سریع خاص رو دارن حتی خود برندای چینی
ولی خوب اگر برای نسخه ایکس یا 5gش یا هر اسمی که داره بیاد شارژ سریع ۱۵ واتی عهد بوق رو بزاره یه تیکه واقعا برازندشه : بپا نترکن 😂
به هرحال باید تا موقع رونمایی صبر کرد و امید وار باشیم برای نسخه ایکسش شارژ سریع درستو حسابی ای بزاره و یام حداقل هر سه مدلش پشتیبانی کنن از این مورد ( مثلا مثل اپل بگیره بفروشه هرچند کار خیلی جالبی‌نیست )
هرچند شارژ سریع هیچوقت معیار خریدم نبوده خیلی اوقاتم ایفون هایی که ۳ ساعت شارژ میشن رو به گوشیای اندرویدی ترجی میدم

Mashallah_khan

ماهیت شرکت سامسونگ شرکتی دروغگو دزد کلاه بردار بنجل ساز و بمب ساز هست
فقط میخواد از مردم با یه سوراخ که اسکی از هواوی و دزدی از شرکت boe هست دزدی کنه
شرکت کثیف تر از برند درپیت ندیدم که شارژ سریع زمانی رو میزاره که الان پایین رده های هواوی دارنش

Amin

…خلی به خدا

Milad7

تا رسما معرفی نشه نمیشه نظر داد

ronin

یکی میاد با تعصب از یه برند تعریف میکنه
یکی دیگه میاد باز با تعصب ضد او برند بد میگه
جفتشونم چرت میگن
ماشالا حد وسط ندارن
یه چند نفری واقعا بی طرفن تو این سایت
بقیه فقط فکر میکنن منطقی و بی طرفن

Mahdi.L

به نظرم اگه بین ۱:۲۰ تا ۱:۴۰ باتری کاملا شارژ بشه مناسبه و کمترم به باتری فشار وارد میشه و استهلاک هم پائین میاد، البته یک آپشن مثلا برای شارژ کامل تو ۱ساعت هم خوبه منتها فقط زمان ضرورت

علی شیخ زاده

الان نمیشه گفت حتما عملکرد و مدت زمان شارژ کردن این شارژر ۱۵ واتی با ۱۵ واتی های قبلی سامسونگ یکیه دلیلش احتمالا باتری جدید سامسونگه.
شاید باتری جدید جوریه که با شارژر ۱۵ واتی سریع تر از باتری های فعلی شارژ میشه.
البته این فقط یک احتماله و باید صبر کرد و دید اما امیدوارم اگه قراره ۱۵ واتی باشه همین حالتی که گفتم حقیقت داشته باشه و ما از شر باتری های امروزی خلاص بشیم.
بعضی دوستان هنوز هیچی نشده شروع کردن به تمسخر سامسونگ حداقل صبر کنید ببینید آیا همون سازوکار شارژر و باتری قبلیه یا قراره متفاوت باشه ک پسفردا خجالت زده نشید.
بهتون توصیه میکنم یه خورده منطقی فکر کنید اگه باتری جدید بیاد همه برند ها استفاده میکنن و درنتیجه شما هم صاحب یک باتری خوب از برند مورد علاقه خودتون میشید. دقت کنید این گوشی هایی که دست من و شماست هر بخش و هر فناوری توسط یک شرکت ابداع شده و اجماع این نوآوری ها شده همین گوشی که دست من و شماست هیچ برندی نیست که فقط از نواوری های خودش استفاده کرده باشه.
من طرفدار سامسونگ نیستم اما آرزو میکنم باتری جدید سامسونگ بتونه وضعیت باتری های امروزی رو عوض کنه البته اگه حقیقت داشته باشه.
خوب میدونم باتری ساخت هر برندی باشه من فقط یک مصرف کننده هستم پس باید خوشحال باشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)