حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ توسعه باتری گرافینی را تکمیل کرده است. باتری های گرافینی اهمیت ویژه ای دارند چون توانایی هایی را به ما می دهند که برای دستگاه آینده بسیار مهم هستند و از مهم ترین آن ها، انعطاف پذیری است. دیروز در ترنجی خواندیم که شارژر سریع جدید سامسونگ در راه است و امروز خبر می رسد که باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

باتری گلکسی اس ۱۰

باتری گلکسی اس ۱۰

همانطور که می بینید، یکی از منابع قابل اعتماد درباره اخبار سامسونگ می گوید گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس به دلیل باتری گرافینی سرعت شارژ بیشتری خواهند داشت. توجه دارید که این لیست یک غایب به نام گلکسی اس ۱۰ لایت دارد و احتمالا سامسونگ می خواهد مدل های گران تر با باتری گرافینی عرضه شوند.

البته این گزارش با اینکه سامسونگ از شارژر سریع جدید استفاده کند منافات ندارد و می تواند هر دو فاکتور در جهت شارژ شدن سریع تر پرچمدارهای ۲۰۱۹ سامسونگ تاثیر بگذارند. پیش از این خوانده بودیم که باتری گرافینی تا ۵ برابر سریع تر از باتری های حال حاضر شارژ می شوند و اگر این مقایس سرعت وارد نسخه های تجاری شوند یک انقلاب در سرعت شارژ موبایل ها و دیگر دستگاه هایی که نیاز به باتری دارند رخ خواهد داد، همان انقلابی که همه منتظر آن هستیم تا بالاخره باتری موبایل های ما کمی قابل اعتماد تر باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۰ با باتری گرافینی عرضه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

میترکه ?

علی شیخ زاده

? حالا بذار معرفی بشه

3INA

اگر خبر حقیقت داشته باشه به به عجب چیزی بشه s10 و خواهر و برادرش ??

alireza bayat

امیدوارم سامسونگ برای باطری وشارژر گوشی های خود یی فکر اساسی بکنه چون داره از شرکت های چینی عقب میوفته الان وان پلاس از شارژر 30واتی استفاده می کند هواوی داره از شارژر 40واتی استفاده می کنه اوپو از شارژر 50واتی استفاده می‌کنند الان سامسونگ شارژر 15واتی مونده

CAPCOM

این باتری در گلکسی نوت ۱۰ استفاده میشه شاید هنوز آماده نباشه من تو چندتا سایت معتبر تحقیق کردم این باتری تو ۱۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ میشه که انقلابه بزرگی در باتریه موبایل خواهد بود

کهکشان

اگه همچین شایعه ای درست باشه واقعا دیگه اس ۱۰ انقلاب بسیار بزرگی خواهد بود ده پله از بقیه جلو میفته
باتری های گرافینی نه تنها سریع شارژ میشن بلکه با گذر زمان شارژدهیشون بهترم میشه ( قالی کاشان )

pedram_01

به احتمال 99 درصد فقط شایعه هست. ولی امیدارم حقیقت داشته باشه الان جذاب ترین رقابت رقابت سر باطری ها هستش مخصوصا برای ما کاربران .

ronin

اگرم همه چیز اکی باشه بازم فک نکنم به این زودی استفاده کنن
شاید نسل بعدی
ولی اگه اینکارو کنه واقعا عالیه و باعث میشه بقیه شرکتام یه تکونی به خودشون بدن برای باتری

علی شیخ زاده

چقدر خوبه اگه شرکت ها سال ۲۰۱۹ روی باتری مانور بدن ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)