حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد پریمیوم با اندروید 9 در بنچمارک Geekbench دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

سه هفته پیش بود که لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای سونی منتشر شد و اکسپریا ایکس زد پریمیوم آخرین نسلی از موبایل های سونی بود که جدیدترین نسخه اندروید آپدیت می شود. حالا اکسپریا ایکس زد پریمیوم با اندروید 9 در بنچمارک Geekbench دیده شده و این خود یعنی فاصله زیادی تا عرضه رسمی اندروید 9 برای Xperia XZ Premium نداریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم

اکسپریا ایکس زد پریمیوم

پیش از این سونی با انتشار اینفوگرافیکی به ما گفت چرا آپدیت اندروید 9 سونی همین حالا آماده نیست. با توجه به انتشار این بنچمارک به نظر می رسد که آپدیت اندروید 9 اکسپریا ایکس زد پریمیوم در مرحله تست است و نهایتا تا پایان پاییز به دست کاربران خواهد رسید.

توجه داشته باشید که اکسپریا ایکس زد پریمیوم با اسنپدراگون 835 ارایه می شود که امتیاز تک هسته ای بنچمارک آن حدود 1900 است اما در این تست شاهد کسب امتیاز 1247 هستیم که خود نشان از آماده نبودن آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم است و این نسخه از نرم افزار نیازمند بررسی بیشتر است.

بد نیست بدانید تمام پرچمدارهای خانواده اکسپریا ایکس زد که پس از اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه شده اند به اندروید 9 آپدیت خواهند شد تا تعهد آپدیت اساسی 2 ساله توسط سونی انجام شود. به نظر می رسد که سونی امسال بتواند مانند هر سال آپدیت های سریعی را عرضه کند، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

واقعا امتیاز عجیبیه اما درست میشه حتما

Mortazavi

ان شاالله یکی دو سال بعد هم واسه اس۸ میاد

raminkhan

ای کاش به ظاهر مالتی تسکینگم یه دستی می کشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)