حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۹ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش درباره حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی گلکسی نوت ۹ در ترنجی خواندیم. تاکنون بیشترین حافظه داخلی که برای گلکسی ها در نظر گرفته شده است حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بوده است. هر چند که این حافظه به صورت رسمی در دسترس بوده اما تعداد بسیار کمی از آن در بازارهای متفاوت ارائه شده است. یکی از دلایل این ارائه محدود را می توان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی دانست. حالا شایعات درباره حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برای گلکسی نوت ۹ صحبت می کنند. در ادامه با ترنجی هم باشید تا درباره این شایعه صحبت کنیم.

تاکنون شایعات به ما می گویند که نسخه ۵۱۲ گیگابایت گلکسی نوت ۹ مخصوص بازارهای چین و کره جنوبی خواهد بود. البته این به آن معنا نیست که بازارهای دیگر این نسخه را دریافت نخواهند کرد بلکه شاید با فاصله زمانی بیشتر نسبت به ارائه در بازار های مذکور، دریافت کنند. البته به یاد دارید که قبلا در ترنجی خواندیم در سال 2018 موبایل با حافظه 512 گیگابایت دیگر یک آرزو محسوب نمی شود!

مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 9

درباره دیگر مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 9 هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست که آیا شاهد تغییراتی خواهیم بود یا خیر. اگر اینطور باشد در گلکسی نوت ۹ باید شاهد چیپست ساخت سامسونگ مدل اگزینوس ۹۸۱۰ باشیم. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان به حافظه رم ۶ گیگابایتی پایبند خواهد بود و مانند شرکت های چینی به حافظه رم ۸ گیگابایتی اعتقادی ندارد.

تاکنون جذابترین شایعه درباره گلکسی نوت ۹ را می توان باتری ۳۸۵۰ یا ۴ هزار میلی آمپری آن دانست. قطعاً این موضوع برای کار بر اینکه علاقه به عمر باتری بیشتر دارند جذاب است و چه کاربری وجود دارد که علاقه به عمر باتری بیشتر نداشته باشد! شایعات دیگر به ما مقایسه ابعاد گلکسی نوت ۹ با گلکسی نوت ۸ را نشان می‌دادند. در این مقایسه‌ها حاشیه کمتر لبه پایین را شاهد بودیم که به صورت کلی ابعاد جمع و جورتری را برای گلکسی نوت ۹ نسبت به گلکسی نوت ۸ رقم می زند.

در نهایت جدیدترین شایعه درباره گلکسی نوت ۹ یعنی حضور دکمه فیزیکی شاتر نیز در هاله ای از ابهام است. نظر شما چیست فکر می کنید گلکسی نوت ۹ می تواند آن دستگاهی باشد که شما دوست داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همین که استارتشو میزنه خیلی خوبه . رم ۸ گیگابایت هم به نظر من برای ۲۰۱۸ نیاز نیست

siavash-t

چه شود! فقط حیف که نرخ ارز خرید هر گوشی ای رو تقریبا غیرممکن کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)