حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی نوت ۹ با اندروید ۸ و نسخه اول One UI ارایه شد و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۰ دیگر آپدیت اساسی برای آن ارایه نخواهد شد. خوشبختانه یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹ در دست توسعه است. امشب اما خبر می رسد که آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹ رسما ارایه شد. این آپدیت می تواند برای کاربران Galaxy Note 9 ارزش زیادی داشته باشد چرا که ویژگی های جدید همیشه جذابند.

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

هنگامی که One UI هنوز موضوع مهمی نبود، گلکسی نوت ۹ اولین نسخه جدید نرم افزار بزرگ سامسونگ را به جهانیان معرفی کرد. نسخه One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در اوایل سال 2020 بازارهای “بین المللی” را انتخاب کرد و چندماه پیش به بازارهای دیگر هم رسید.

در حالی که شایعه شده است سامسونگ در رابط کاربری One UI 2.5 خود تبلیغات به کار خواهد برد، انتظار داریم حوالی مردادماه آن را ببینیم و همراه با گلکسی نوت ۲۰ ارایه شود. البته گفته می شود که تبلیغات برای مدل های ارزان خانواده A و M است و نه سری Note و S.

رابط کاربری به روز شده One UI 2.1 در پرتفوی پرچمداران موجود این شرکت وجود دارد. این رابط کاربری از پیش نصب شده بر روی Galaxy S20 ، S20 +، S20 Ultra و Galaxy Z Flip است و به سرعت را به خانواده ۱۰ گلکسی اس و گلکسی نوت رساند.

به طور طبیعی، همه ما انتظار داشتیم که گلکسی S9 ، S9 + و Note 9 به زودی پس از این روال پیروی کنند. خب این آپدیت با حجم بیش از ۱.۲ گیگابایت برای گلکسی نوت ۹ ارایه شده است. ما در مورد گلکسی نوت ۹ در آلمان صحبت می کنیم که آپدیت One UI 2.1 را دریافت کرده اند. به زودی این آپدیت باید به دیگر بازارها برسد.

چیزهای جالبی در آپدیت وجود دارد. دو ویژگی تحت عنوان Quick Share و Music Share از جمله این ها هستند.

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

اولی در اصل به شما امکان می دهد تا به سرعت، فایلها را با چند نفر در این نزدیکی به اشتراک بگذارید. در حالی که دومی اتصال Bluetooth شما به هم پیوسته تلفن را گسترش می دهد تا نیازی به قطع اتصال شخص دیگری برای پخش موسیقی خود در بلندگو یا استریو ماشین نباشد.

سپس Single Take را در دوربین دارید، یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مناسب (و پیچیده) که امکان ضبط چندین عکس و فیلم همزمان را نیز فراهم می کند، بهترین آنها به طور خودکار انتخاب می شوند. بنابراین برای تحت تأثیر قرار دادن دوستان خود با برخی از آنها نیازی به انگشت خود ندارید.

فیلم برداری دستی با One UI 2.1 روی گلکسی نوت ۹

در مورد عکاسی حرفه ای و فیلمبرداری، به روزرسانی One UI 2.1 مجموعه ای از ابزارها را به گلکسی نوت ۹ اضافه می کند که شامل کنترل دستی بر روی سرعت شاتر، سطح قرار گرفتن در معرض و تنظیمات ISO برای کمک به فیلمسازان مشتاق است که بی دردسر کار خود را اصلاح کنند.

شما گلکسی نوت ۹ دارید؟ آپدیت One UI 2.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

سلام من نوت ۹ ندارم ولی سه ساله اس ۹ پلاس ۱۲۸ گیگ دارم که فقط یک قلم نسبت به نوت ۹ کم داره . واقعا این گوشی تو این سه سال اپدیت های شگفت انگیزی داشته و از اول تا الان کلی امکانات جذاب بهش اضافه شده و هر اپدیتش یه تازگی به گوشی می‌داده . به نظرم بهترین گوشی های سامسونگ که خاطره انگیز هستن یکی نوت ۵ بود بعدش اس ۹ پلاس و نوت ۹ . ایشالا دارم جمع میکنم اس ۲۰ استاندارد با صفحه نمایش تخت رو بخرم

ببخشید اشتباه نوشتم منظورم نوت ۲۰ بود که قرار صفحه نمایش تخت داشته باشه . اول نظرم رو اس ۲۰ پلاس بود ولی بخاطر اگزینوس ۹۹۰ نخریدم چون شایعه شده نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲ خیلی خیلی پایدار تر و کم مصرف تر و قوی تر هستش و حتی می‌تونه ۱ تا ۳ درصد در همه موارد حتی بهتر از اسنپ ۸۶۵ باشه منتظر اون هستم

البته اینکه اگزینوس ۹۹۲ یا ۹۹۱ با لیتوگرافی احتمالی ۶ نانومتری و با فاصله ی زمانی نسبتاً زیاد(حدوداً ۹ ماه) ۱ تا ۳ درصد تو همه ی پارامترها بهتر از اسنپ ۸۶۵ باشه کاره شاقی نیست چون چند ماه بعدش اسنپ ۸۷۵ با لیتوگرافی ۵ نانو و هسته های سفارشی X1 میاد(حالا این وسط کایرین ۱۰xx و A14 Bionic به کنار) و تو همه ی موارد تارو مارش می‌کنه و اون موقع باید دید اگزینوس ۱۰۰۰ چند مرده حلاجه … . اما در کل بله انتخاب درست و معقولی هستش ، کلاً خرید سری نوت منطقی تر از سری اسِِ همون ساله .

Milad7

البته طبق نظر دگزو دوربین نوت9 یه مقدار بهتر از اس 9 پلاس هست 🙂

Milad7

+ اینکه عمر باتری نوت 9 بهتره

کلاً نوت ۹ نسبت به اس ۹ پلاس تو یکسری فاکتورها بهتر و کامل تره و فقط محدود به یه قلم s-pen نمیشه اما خب باید اینم گفت الحق و الإنصاف نمیشه از ارگونومیه بهتر و ظرافت طراحی اس ۹ پلاس غافل شد.

Mahdi

عاشقتم نوت ۹ ، نوت۱۰ فقط از حسگر التراسونیکش خوشم نمیاد وگرنه اونم شاهکاری بود

Milad7

به یاد مرحوم نوت9 خودم 🙁 داغ دلم تازه شد 🙁

عاشق چراغ Led هشدارش بودم ، هر رنگ را برای نوتیفیکیشن یک برنامه تنظیم کرده بودم 🙁

Mahdi

منم یه اس۳ داشتم چراغ led فقط قرمز و آبی و سبز بود😂

persepolis

چی شد؟
سوخت؟

Amir galaxy

خیر
فروختش الان آیفون 11 داره

persepolis

اهان.
راسی پست قبلی عذر خواهی کردم همونجا.
منظورت را دیر فهمیدم ببخشید.

Amir galaxy

💗

lovenokia

# عطایی 🙂
https://www.cnet.com/how-to/googles-android-11-public-beta-is-officially-here-how-to-install-it-today/
رسما نخسه بتای Android 11 منتشر شد !

Mahdi.L

“گلکسی نوت ۹ با اندروید ۸ و نسخه اول One UI ارایه شد و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۰ دیگر آپدیت اساسی برای آن ارایه نخواهد شد.”
نوت۹ با اندروید ۸.۱ و SAMSUNG Experience معرفی شد و بعدا به اندروید ۹ و One UI 1 آپدیت شد.

eftekharifar

ولی کاش گوگل تولید کننده هارو مجبور به ارائه 3 آپدیت بزرگ میکرد حد اقل
فکر کن 20 میلیون پول پرچمدار سامسونگ بدی و فقط دو ورژن اندروید آپدیت بگیره

Monarch

دقیقا بیای 1000 دلار بدی بعد اندازه گوشی 200 دلاری آپدیت بگیری 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)