حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ابعاد گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 بر اساس شایعات

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از این در ترنجی خواندیم که گلس گلکسی نوت 9 حاشیه نمایشگر کمتر را نسبت به گلکسی نوت 8 نشان می دهد. سپس خواندیم به دلیل کاهش هزینه ها احتمالا طراحی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود. در نهایت نیز دو روز پیش بود که قاب گلکسی نوت 9 لو رفت و شایعه اخیر تایید شد. حالا اما امروز می خواهیم مقایسه ابعاد گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 را بر اساس شایعات داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کاهش در ارتفاع گلکسی نوت 9 به اندازه 2 میلی متر

به صورت کلی می توان گفت که ابعاد گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود اما به دلیل کاهش حاشیه های بالا و پایین شاهد کاهش ارتفاع 2 میلی متری قد گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 خواهیم بود. همچنین به نظر می رسد که امسال گلکسی نوت از آن حالت مستطیلی خود کمی خارج تر و به گوشه های گرد گلکسی اس می رسد.

بر اساس شایعات جدولی از SlashGear منتشر شده که مشخصات گلکسی نوت 9 را با گلکسی نوت 8 مقایسه می کند. من قطعا به شما می گویم که این جدول اشتباهات زیادی دارد و کاملا ناشیانه تهیه شده اما مرور آن ضرری ندارد.

مقایسه گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8

مقایسه گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8

این جدول که هر دو ستونش شبیه به هم هستند، فقط در ارتفاع، تاریخ معرفی و چیپست متفاوت است که به احتمال زیاد شباهت در بخش دوربین، اندازه نمایشگر، باتری و حسگر اثرانگشت اشتباه باشند. ما انتظار اضافه شدن فناوری دیافراگم دوگانه دوربین گلکسی اس 9، افزایش 0.1 اینچی اندازه نمایشگر، باتری بزرگتر که احتمالا 3850 میلی آمپر است و حسگر اثرانگشت احتمالا یکپارچه با نمایشگر هستیم.

شما چطور فکر می کنید؟ به نظر تنها داده ای که این مطلب به ما می دهد احتمال کاهش حاشیه های بالا و پایین (همانند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس) است که کاملا انتظار آن را داریم!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینکه از حالت مستطیلی خارج بشه برای من خیلی خوبه چون از منتقدان این حالتم جای حسگر اثر انگشتم درسته عالی نشده ولی نسبت به نوت۸ بهتره در کل طبق شایعات با یه گوشی عالی رو به رو هستیم.دیروزم یه خبر اومد که احتمالا نوت ۹ در تاریخ ۱۱ یا ۱۸ مرداد در نیویورک معرفی خواهد شد

فعلا نظر خاصی ندارم، تا اینکه در آینده اطلاعات بیشتری ازش به دست بباد.

Peiman

امیدوارم این اطلاعات درست نباشه .

Amir026

آقا سینا پس کی از فیلتر در میاید،خیلی رومخه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)