حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اینکه بخواهیم بگوییم طراحی گلکسی نوت 9 شبیه به گلکسی نوت 8 خواهد بود و دلیل “کاهش هزینه ها” است یک حرف اشتباه است. سامسونگ نه شرکتی است که بخواهد پرچمدارش را ارزان بفروشد نه بخواهد خساست به خرج دهد تا حاشیه سود بیشتری داشته باشد چون خوب می داند که هر لغزش به هر میزان ناچیز می تواند مرگبار باشد. امروز خبر می رسد که دلیل طراحی مشابه گلکسی نوت 8 و متفاوت با گلکسی اس 9+ باتری بزرگ تر است و در نتیجه احتمالا باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری خواهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

باتری گلکسی نوت 9

باتری گلکسی نوت 9

به تصویر بالا نگاه کنید. سامسونگ اگر بخواهد از دوربین دوگانه عمودی همانند گلکسی اس 9+ استفاده کند، باتری کوچکتری را باید برای گلکسی نوت 9 استفاده کند اما اگر دوربین دوگانه افقی باشد، شاهد توانایی برای جایگیری باتری بزرگتر هستیم. البته همه چیز به این سادگی هم نیست، به هر حال مادر بورد وجود دارد و نمی توان به این سادگی متصور شد که اوضاع به این شکل خواهد بود اما مسلما بی تاثیر نیست. هر چند برخی احتمال استفاده از باتری L شکل همانند آیفون X را محتمل می دانستند اما سامسونگ تا آن جا که ممکن است تلاش می کند که از شبیه اپل بودن دوری کند.

طبق شایعات جدید احتمالا باتری گلکسی نوت 9 بزرگترین باتری ای خواهد بود که سامسونگ در یک پرچمدار رسمی جهانی خود استفاده می کند. این باتری حجمی بین 3850 تا 4000 میلی آمپر خواهد داشت. هر چند شنیدن اسم باتری 4000 میلی آمپری این روزها به دلیل استفاده زیاد توسط چینی ها خیلی هیجان انگیز نیست اما وقتی پای یک موبایل سامسونگ، اپل یا شرکتی خوش نام در زمینه عمر باتری با باتری های حجم پایین، باشد واقعا هیجان انگیز خواهد بود.

شما چطور فکر می کنید؟ به نظر من این بهترین شایعه درباره گلکسی نوت 9 تا کنون بوده است!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قطعا در زمینه باتری امتیازش بالای ۱۰۰خواهد بود

عالیه. بی صبرانه منتظر سلطانیم!

Peiman

میترکونه با این ظرفیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)