حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | مقاومت، نوکیا

نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) میان رده لوکس نوکیا بوده که بیش از سه ماه پیش رسما معرفی شده است. این دستگاه که ترندی تر از هم دوره های نوکیایی خود است با نمایشگر 18:9 با اندازه 6 اینچ عرضه شده، دوربین دوگانه با همکاری زایس دارد و البته عنوان شده که جنس قاب پشتی آن 6 لایه پلاستیک با احساس سرامیک است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) را مرور کنیم.

جالب است، به نظر می رسد گوریلا گلس نسل 3 مقام تر از گوریلا گلس نسل 5 در مقابل خراشیدگی است! همانطور که در این ویدیو دیدید، گوریلا گلس نسل سوم در این ویدیو در مرحله 6 خراشیده نشد و مرحله 7 خراشیده شد. دور دستگاه کاملا فلز است، دکمه ها و سینی سیم کارت هم از همین جنس انتخاب شده است. جنس قاب پشتی اما پلاستیکی است! هر قدر نوکیا جنس بدنه میان رده لوکس خود یعنی نوکیا 7 پلاس را فانتزی توصیه کنید اما این در نهایت پلاستیک مات است و شیشه نیست. خوب این به نوعی می تواند مقاومت بیشتر بدهد نسبت به موبایل های شیشه ای که این روزها شکننده هستند. دوربین دوگانه نوکیا 7 پلاس خوشخبتانه از جنس شیشه است و خش نمی پذیرد.

نمایشگر در مقابل شعله مقاومت همیشگی IPS ها را نشان می دهد. پس از مشکی شدن پیکسل ها وقتی خنک بشوند، دوباره روشن می شوند. اما در مقابل خم شدن بسیار مقاوم است و هیچ خمیدگی خاصی از خود نشان می دهد.  نظر شما چیست؟ این حد از مقاومت شما را برای انتخاب موبایل بعدی تان متقاعد می کند؟ موبایل شیشه ای دوست دارید یا پلاستیکی یا آلومینیومی؟ من شخصا آلومینیومی!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

همون آلومینیومی بهتره به نظرم

دکتر رسول آریان

آخه آلومینیوم هم حساس هست به خراشیدگی. بدون گارد اگر توی جیبت باشه کنار دسته کلید، ممکنه روش خط بندازه. توی سرما هم حس خوبی نداره. وقتی گوشی رو دستت میگیری، حس سرد بودن بهت دست میده. به قولی گوشی مثل جنازه یخ کرده. از طرفی شیشه هم خیلی حساسه در مقابل شکستن و ترک خوردن. اما خب طراحی هایی مثل پشت هواوی P20 و آنر ۱۰ ، لذت داشتن بدنه شیشه ای رو دو چندان میکنه. دیگه خلاصه باید مراقب بود و در صورت لزوم یه گارد شفاف گذاشت.

Soltane.Ehsas

بله همینطوره

Mehrdad77

شرمنده یه سوال بی ربط…
درباره نام کاربریت که نوشتی سلطان احساس

طرافدار مجید خراطها هستی یا همینجوری نوشتی

Soltane.Ehsas

سلام
بله همینطوره

Naranj

از بهترین میانرده های امسال هست

Mortazavi

بدون اغراق بهترين ميانرده امسال

اصيل سريع و ترندي از نوع زايس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)