حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) رسما رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

حدودا دو هفته پیش بود که نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 plus) لو رفت و ما در آن شایعه خواندیم که نوکیا 7 پلاس با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه با لنز دوم تله عرضه می شود! حالا و در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی رسمی از نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 plus) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این میان رده لوکس HMD بیشتر آشنا شویم.

اولین موردی که دوست داریم درباره نوکیا 7 پلاس عنوان کنیم، بحث دوربین های آن است. دوربین اصلی نوکیا 7 پلاس یک دوربین دوگانه است که حالا برای اولین بار پس از نوکیا 8 شاهد تغییر راهبرد در مکانیسم دوربین دوتایی آن هستیم. نوکیا از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز تله و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز عادی استفاده می کند. در نتیجه شما قادر خواهید بود که زوم اپتیکال داشته باشید، عکاسی تله کنید و احتمالا حالت پرتره را نیز در رابط کاربری آن بگنجاند.

نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس

دوربین سلفی نوکیا 7 پلاس اما 16 مگاپیکسلی خواهد بود که جلوی مشخصات آن نوشته شده از فوکوس دوال پیکسل (شبیه به چیزی که در گلکسی اس 7 به این سو استفاده شده است) بهره می برد و ساخت زایس است. مشخص نیست که این فوکوس برای دوربین اصلی در دسترس است یا برای دوربین سلفی. همچنین همانند نوکیا 8 یا نوکیا 6 2018 شما قادر خواهید بود حالت بوثی (Bothies) را نیز داشته باشید که برای استفاده همزمان از دوربین عقب و جلو در نظر گرفته شده است. هر دو دوربین با همکاری زایس ساخته شده و گفته می شود که امکان تنظیمات دستی نیز دارد.

نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس

از مشخصات نوکیا 7 پلاس باید به صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 معادل FHD+ اشاره کرد. در زیر این صفحه نمایش چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 512 قدرت آن را تشکیل داده است. ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه متشکل از 12MP به علاوه 13MP با داشتن یک دوربین جلو 16MP مشخصات این دستگاه را به حد رضایت بخشی رسانده است.

با داشتن اندروید ۸ و استفاده یو اس بی Type-C  و بهره مندی از جک 3.5mm به جرئت می‌توان گفت این دستگاه یک میان‌رده بسیار عالی خواهد بود. نظر شما درباره نوکیا 7 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آینده نوکیا رو روشن میبینم . تو این یکی دو سال عملکرد قابل قبولی داشته

amir shar

خیلی عالیه چه ماهی وارد بازار میشه?

علی شیخ زاده

در مورد قیمتش کسی اطلاعی داره؟

Mortazavi

بنظرم این گوشی تو رقابت با یو۱۱ آی بهترین میانرده های ۲۰۱۸ هستند که a8+ با قیمتی پرچمدار طور در تعقیبشونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)