حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 نوکیا 7 پلاس کمتر از یک ماه دیگر عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

نوکیا تلاش زیادی دارد تا نام خود را به عنوان شرکت اندرویدی که سریع ترین آپدیت ها را عرضه می کند، جای بیاندازد. امروز خبر رسمی می رسد که آپدیت اندروید 9 نوکیا 7 پلاس کمتر از یک ماه دیگر عرضه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که نوکیا در لیست موبایل هایی که اندروید 9 آزمایشی را دریافت کردند یک نماینده داشت و آن نوکیا 7 پلاس بود. دلیل مشخص است، این یک میان رده به روز است که جز برنامه اندروید وان (Android One) هم بود، پس در کنار تلاش های نوکیا، این دستگاه جز لیست محدود دریافت کننده اندروید 9 آزمایشی شد و این خود یعنی که آپدیت اصلی را سریع تر هم دریافت خواهد کرد!

شرکت HMD حدودا یک ماه پیش بود که گفت آپدیت اندروید P (اندروید ۹) نوکیا اوایل شهریور ارایه می شود و پیش از آن نیز عنوان شد که آپدیت اندروید پی (Android P) برای تمام موبایل های اندرویدی نوکیا که توسط HMD ساخته شده اند، ارایه می شود.

حالا به نظر می رسد که آپدیت اندروید 9 نوکیا 7 پلاس در ماه سپتامبر یعنی ماه بعدی میلادی که تا آغازش یک هفته فاصله داریم، رسما ارایه خواهد شد این یعنی حدودا همان شهریور خودمان که از فردا آغاز می شود!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که HMD سعی دارد تجربه خوبی از خود در یاد کاربران باقی بگذارد تا بیشتر آن ها که جذب موبایل های پایین رده این شرکت شده اند، کم کم به پرچمدارهای گران تر آن ها نیز اعتماد کنند. اینطور نیست؟ راستی موبایلی اندرویدی دارید؟ فکر می کنید که آپدیت اندروید 9 را می گیرید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مگه اندروید one ها نباید همزمان با پیکسل ها اپدیت شن؟

mohammad70

سلام!
با تبریک عید گذشته بله من نوکیا 5 دارم الان 8/1 هست و شک ندارم 9 تا پاییز براش میاد پشتیبانی و کیفیت ساخت نوکیا عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)