حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی A8 پلاس 2018 با نوکیا 7 پلاس

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، نوکیا

همیشه که نمی شود دو پرچمدار را با هم مقایسه کرد! خیلی از کاربران انتخاب خود را از بین میان رده های لوکس انجام می دهند و ورود برندهای مختلف به این دسته بندی می توان گفت که اینجا نیز رقابت جالبی شکل می گیرید. امروز می خواهیم دو میان رده لوکس جذاب از سامسونگ و نوکیا یعنی گلکسی A8 پلاس 2018 و نوکیا 7 پلاس را با هم مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا 7 پلاس و گلکسی A8 پلاس خیلی شبیه به هم هستند اما جالب است بدانید با نمایشگر 6 اینچی حتی نمونه نوکیا جمع و جور، باریک تر و سبک تر است که در مقابل یک برآمدگی دوربین دارد و البته باتری بزرگتر 3800 میلی آمپری. به صورت کلی اگر طرفدار موبایل شیشه ای نباشید در بخش طراحی می توان گفت نوکیا بهتر عمل کرده است ولی طراحی شیشه گلکسی A8 پلاس 2018 کمی ترندی تر است.

درباره دوربین ها باید نوکیا 7 پلاس یک دوربین دوگانه خیلی خوب روی قاب پشتی دارد اما گلکسی A8 پلاس 2018 یک دوربین دوگانه برای دوربین سلفی و دوربین اصلی تکی دارد. خب مشخصا می توان گفت من شخصا دوربین اصلی دوگانه را دوست دارم اما این روزها خیلی ها دوست دارند سلفی پرتره بگیرند و حقیقتا اگر اهل سلفی باشید، می چسبد! همچنین نمونه نوکیا می تواند فیلم برداری 4K داشته باشد اما سامسونگ فقط FHD فیلم برداری می کند.

از نظر پردازنده ها خب نوکیا از کوالکام استفاده کرده و سامسونگ از خودش و این یعنی اسنپدراگون 660 روی نوکیا 7 پلاس و اگزینوس 7885 روی گلکسی A8 پلاس 2018 قرار دارد. با نوکیا 7 پلاس در مدل پایه خود 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما گلکسی A8 پلاس 2018 در این حالت 32 گیگابایت است. در مقابل شما در گلکسی A8 پلاس 2018 یک شکاف اختصاصی برای کارت حافظه جانبی دارید که در نوکیا 7 پلاس به صورت اشتراکی با سیم کارت دوم است!

نقطه قوت بزرگ سامسونگ همچنان نمایشگر سوپر امولد آن است که در مقابل نمایشگر IPS نوکیا 7 پلاس قطعا جذاب تر است. به صورت کلی همانطور که در این ویدیو دیدید، در کمال تعجب چیپست اگزینوس سامسونگ بازی ها را سریع تر یا برابر با اسنپدراگون 660 اجرا می کرد اما در اجرای برنامه چیپست کوالکام بهتر بود.

نظر شما چیست؟ کدام یک و چرا؟ البته چون هنوز قیمت نوکیا 7 پلاس در کشورمان مشخص نیست کمی نظر دادن سخت خواهد بود اما در نظر داشته باشید که با قیمت گلکسی A8 پلاس 2018 می توانید با تاکید، گلکسی اس 8 بخرید!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اما در نظر داشته باشید که با قیمت گلکسی A8 پلاس 2018 می توانید با تاکید، گلکسی اس 8 بخرید!

شاید باورتون نشه ولی یکی از دوستای دوستام s8 خودشو فروخت و رفت a8 خرید??

BeFair

شوخییییی میکنی!!!!

BeFair

من نوکیا رو دوست دارم به خاطر دوربین اصلی دوگانه اما خب نمایشگر امولد سامسونگ یه چیز دیگه اس

mostafa3

این گوشی فقط اسمش نوکیاست
از زمانی که نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد مرد
آخه ویندوز هم شد سیستم عامل که رفتی سمتش حکم نابودی خودتو امضا کردی

Sadeghh

نوکیا گوشی خیلی خوبیه
با توجه به بررسی سایت gsmarena
دوربین ها کیفیت خیلی خوبی دارن و از نظر قدرت هم گوشی خیلی خوبیه
حتی سلفی هم قابلیت عکاسی با افکت بوکه رو داره
باتری مناسبی هم داره
در کل با توجه با مشخصات و قیمت 150 دلار ارزون تر از a8+ گزینه بهتری هست

Sadeghh

منظورم این مدل ار نوکیاست البته چون مدل های پارسالش که خوب نبودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)