حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر گرفته شده با نوکیا 7 پلاس منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، گوگل، نقد و بررسی، نوکیا

دیروز نوکیا به صورت رسمی از نوکیا 7 پلاس رونمایی کرد. این گوشی اولین تلفن همراه کمپانی نوکیا یا بهتر بگوییم اچ‌ام‌دی گلوبایل با صفحه نمایش 18:9 بود. به تازگی تصاویر گرفته شده با این گوشی منتشر شده است که از کیفیت خوب دوربین این گوشی صحبت می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های مهم و جذاب نوکیا 7 پلاس دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی‌اش هست که یکی از سنسور‌هایش توانایی زوم 2 برابری را دارد. این ترکیب خیلی بهتر از ترکیب دوربین 13 مگاپیکسلی نوکیا 8 است که یکی از لنز‌های آن تنها قادر به گرفتن عکس‌های سیاه و سفید بود.

مشخصات دوربین نوکیا 7 پلاس خیلی شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 8 و گوگل پیکسل 2 و نسخه اکس ال آن هست اما متاسفانه یکی از ویژگی‌های مهم یک دوربین موبایل یعنی لرزشگیر اوپتیکال را ندارد. با این حال با وجود دریچه دیافراگم 1.75 قادر به گرفتن عکس‌های عریض‌تری نسبت به نوت 8 و پیکسل 2 هست.

دوربین دوم نوکیا 7 پلاس دارای زوم 2 برابری است و دریچه دیافراگم آن نیز 2.6 است. تصاویر گرفته شده با این لنز قابل قبول هستند و کیفیت خوبی دارند.

عکس‌های گرفته شده در نور شب نیز در نوکیا 7 پلاس همانند روز با کیفیت است و در مقایسه گوگل پیکسل 2  نیز قرار گرفته است تا قدرت عکاسی نوکیا 7 پلاس در شب معلوم شود.

دوربین جلوی نوکیا 7 پلاس کیفیت قابل قبولی دارد و در مقایسه با گوگل پیکسل 2 کیفیت راضی کننده‌ای را نشان کاربر خواهد داد.

برای تماشای تصاویر در رزلوشن اصلی از گالری زیر استفاده کنید:

 

نوکیا 7 پلاس به غیر از دوربین خوب از سخت افزار قابل قبولی نیز برخوردار هست. پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 4 گیگابایت رم  و 64 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات اصلی این گوشی هستند که برای یک تلفن همراه میان‌رده واقعا اعداد عالی است.

قیمت این دستگاه 400 یورو در نظر گرفته شده است که گرچه از برخی دیگر از میان‌رده‌های بازار با مشخصات یکسان، کمی بالاتر است اما قیمتی متعادل برای یک میان‌رده دارد. گرچه گوشی‌های پرچمداری با این قیمت از سمت شرکت‌های شیائومی و وان پلاس نیز با قیمت کمی بالاتر نیز عرضه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به وضح پیداس که پیکسل چندین سطح بهتره. سلفیشون که اصلا زمین تا آسمونه. نوکیا نویز داره.

amir shar

دوربینش عالیه

Peiman

دوربین پیکسل خیلی شاخه ! منتظرم ببینم سال بعد چه هیولایی معرفی می‌کنه . فقط امیدوارم نسل بعدی مثل این نسل دنیایی از مشکلات نداشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji