حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نوکیا 7 پلاس مشخص شد: معمولی

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | نوکیا

اولین فاکتوری که در ذهن مخاطب انتظار بازدهی عمر باتری را بالا یا پایین می برد، حجم باتری است. پس از آن اگر آن مخاطب نگاه عمیق تری نسبت به دستگاه داشته باشد، به مشخصات سخت افزاری و پیشینه آن شرکت در بهینه سازی نگاه خواهد کرد. نوکیا 7 پلاس با باتری 3800 میلی آمپری در درجه اول انتظار عمر باتری خیلی خوب را به ما می دهد و پس از دیدن اسنپدراگون 660 و نمایشگر 6 اینچی FHD+ با حاشیه کمی کمتر از دیگر مدل ها و نسبت تصویر 18:9 می توان انتظار عمر باتری خوب را داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این باتری 3800 میلی آمپری نوکیا 7 پلاس چطور عمل خواهد کرد.

عمر باتری نوکیا 7 پلاس

عمر باتری نوکیا 7 پلاس

همانطور که در تصویر بالا منتشر شده از تست باتری Gsmarena می بینیم، امتیاز کلی باتری نوکیا 7 پلاس 87 است که خوب به نظر می رسد. مدت زمان وبگردی و مشاهده ویدیو بیش از 11 ساعت است که ما انتظار بیشتریی داشتیم و مدت زمان مکالمه نیز بیش از 21 ساعت خواهد بود. چرا اما می گوییم عمر باتری نوکیا 7 پلاس معمولی است؟ چون ابتدا اینکه حجم باتری واقعا بزرگ است و سپس اگر مدل هایی با این حدود حجم باتری را با نوکیا 7 پلاس مقایسه کنید، خروجی بهتری را مشاهده می کنید.

مثلا عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) با همین چیپست اسنپدراگون 660 و نمایشگر 6 اینچی اما بزرگتر از نمایشگر 6 اینچی نوکیا 7 پلاس (!) و آن هم به دلیل نسبت تصویر (16:9 در مقابل 18:9) که سبب می شود شما مساحت بیشتری در اختیار داشته باشید (99.2 در مقابل 92.4 سانتی متر مربع) و باتری کوچکتر 3580 میلی آمپری در تمام این فاکتورها نوکیا 7 پلاس را در هم می کوبد.

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) مشخص شد

اما مثلا نوکیا می تواند خوشحال باشد که عملکرد عمر باتری نوکیا 7 پلاس از آنر ویوو 10 با باتری 3750 میلی آمپری و مشخصات تقریبا مشابه، بهتر است!

شارژر نوکیا 7 پلاس از نوع سریع 18 واتی است و موبایل شما را با شیب ثابت در مدت 30 دقیقه تا 43٪ شارژ می کند که اگر این مدت زمان دو برابر شود و به یک ساعت برسد، شما 75٪ دستگاه خود را شارژ کرده اید. این می تواند یک برتری برای نوکیا 7 پلاس در مقابل اکسپریا ایکس ای 2 اولترا باشد که شارژر آن با مشخصات 1.5 آمپر و 5 ولت (7.5 واتی) همراه شده که در مدت 30 دقیقه 28٪ باتری را شارژ خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ نوکیا 7 پلاس عمر باتری خوبی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

خدایی 87 معمولی محسوب نمیشه! 87خوب محسوب میشه. زیر80 معمولیه

BeFair

بدک هم نیست ولی خب اکسپریا XA2 Ultra خیلی خوب بود

Dariushrd

شرکتایی که پیشینه قوی دارن تو بهینه سازی باتری هم خیلی قویتر عمل میکنن
مث اپل یا سونی و سامسونگ
اما متاسفانه شرکتای چینی و یا همین نوکیا همیشه باتری بالای 3500 گند میزنن

Quality

باتری نوکیا 7 پلاس خوبه همونطور که در متن گفته شد ولی میان رده های جدید اکثرا باتری هاشون بهتر هست
XA2 Ultra یک نمونه اش هست که باتریش عالیه یا میان رده های سری A سامسونگ همیشه باتریشون عالی بوده
کلا میان رده ها برخلاف پرچمدار ها باتریشون خیلی پیشرفت داشته
در ضمن XA2 Ultra توی جعبه اش شارژر معمولی داره اما میشه شارژر UCH12 رو براش خرید که 16 وات هست البته خیییلی سریع نیست و حدود 2 ساعته شارژر میکنه ولی بیشتر این زمان مربوط به درصد های آخر شارژ هست و 1-60 درصد رو خیلی سریع شارژ میکنه شاید 30-40 دقیقه که احتمال میدم بخاطر قابلیت qnovo 2 باشه که با شارژ صحیح گوشی عمر باتری رو دوبرابر میکنه

mostafa3

شارژر uch12 خیلی خوبه من گوشیم ۱۰ ٪شارژ داشت زدم شارژ نیم ساعت بعد شد ۶۰ ٪ نمیدم چرا چرا وقتی گوشی ۸۰ درصد شارژ میشه خیلی کند میشه آخرش حدود ۱ ساعت طول می‌کشه ۲۰ درصد آخرش تا بشه ۱۰۰ ٪

vahid1370b

این گوشی کی میاد بازار و با چ قیمتی؟
سونی xa2 کی میاد و با چ قیمتی؟

Mohammadsoly

معمولی نیست خوبه ولی با این حجم انتظار بیشتری میره

Peiman

طبیعتاً نوکیا ابتدای راه و آنچنان ازش انتظار نمیره ولی میتونست کمی بهتر عمل کنه

Shiral

جناب نوکیا شاید تنها جایی که بتونه رقابتی عمل کنه در اینده نه چندان دور در بحث دوربین خواهد بود وگرنه در زمینه باطری و مشخصات تهییج کننده مشتری برای خرید محصولاتش فعلا اول راهه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)