حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک پردازنده اسنپدارگون 660 در نوکیا 7 پلاس را مشاهده کنید

نوکیا 7 پلاس اولین گوشی میان‌رده نوکیا است که در سال 2018 توسط این کمپانی معرفی شد. البته باید به طور دقیق‌تر بگوییم که این گوشی دو روز پیش در جریان مراسمی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا 7 پلاس از معدود دستگاه‌های موبایلی است که پردازنده‌ آن را اسنپدراگون 660 تشکیل داده است. به غیر از پردازنده اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات اصلی نوکیا 7 پلاس است. البته باید بگوییم که به گفته نوکیا نسخه‌ی 6 گیگابایتی این گوشی نیز به زودی وارد بازار خواهد شد.

پردازنده اسنپدراگون 660 از 8 هسته‌ی کریو 260 استفاده می‌کند که 4 هسته در حالت 2.2 و 4 هسته در حالت 1.8 می‌باشند. این پردازنده بر پایه تکنولوژی 14 نانومتری ساخته شده است.

نوکیا 7 پلاس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده نوکیا تا به امروز است و امیدواریم با قیمتی مناسب وارد بازار دنیا شود. دوربین دوگانه این گوشی کیفیت راضی کننده‌ای دارد و شما می‌توانید نمونه عکس‌های ثبت شده با این گوشی را در این لینک مشاهده کنید.

پردازنده اسنپدراگون 660 عملکرد راضی کنند‌ه‌ای برای یک گوشی میان‌رده دارد و شما بدون مشکل می‌توانید روی این پردازنده برای باز کردن برنامه‌های خود و اجرای کار‌های روزمره خود حساب کنید. یکی از مهم‌ترین موارد موجود در این پردازنده فناوری ساخت 14 نانومتری آن است که به موجب آن مصرف باتری شما نسبت به نمونه‌های دیگر کاهش پیدا می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

امتیاز خوبی کسب کرده خوشم میاد از این گوشی

Peiman

عملکرد خیلی خوبی داره . طراحی و دوربینش هم بد نیست . احتمالا یکی از پرفروش های نوکیا خواهد بود

amir shar

جذاب ترین گوشی که از نوکیا دیدم

علی شیخ زاده

خیلی عالیه باید دید قیمتش چجوریه

hamid reza

عالی

Mortazavi

بدنش که یه تیکس

حاشیه هاشم عالیه

دوربین دوگانه تله زایس هم داره

تنظیمات دستی پیشرفته نوکیا هم هست

پردازندش هم که گوشی پرمدعا و گرون a8 رو له کرد

عجب میانرده خدایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji