حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس (Vivo NEX) با نمایشگر کاملا بدون حاشیه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، ویوو

طرح مفهومی ویوو اپکس (Vivo Apex) حدودا 3 ماه پیش رسما رونمایی شد، دستگاهی که نمایشگر کاملا بدون حاشیه دارد و البته حدود 1/3 پایینی نمایشگر آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است!تا کنون شرکت هایی که پس از ویوو توانسته اند حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه کنند فقط مساحت کوچکی از نمایشگر را به این حسگر مجهز کرده اند اما ویوو پس از معرفی اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر حالا پا را فراتر گذاشته و مساحت بسیار بیشتری را برای شناسایی اثرانگشت اختصاص داده است. جالب است بدانید که می تواند حتی دو اثرانگشت را همزمان و برای کارهای خاص روی آن ثبت کنید! دیروز در ترنجی ویدیوی تبلیغاتی ویوو برای ویوو اپکس (Vivo Apex) را دیدیم که 22 خرداد رسما معرفی خواهد شد. حالا شایعات به ما می گویند که ویوو نکس (Vivo NEX) می تواند دستگاهی باشد که قرار است ما در تاریخ 22 خرداد ببینیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

ویوو نکس

ویوو نکس

این تصویر متعلق به دستگاهی با نام ویوو نکس (Vivo NEX) است. مشخصات زیادی از روی این تصویر که دستگاه درون قاب ویژه (اصطلاحا برش نخورده) قرار دارد، مشخص نیست اما می توان دید که سیستم عامل اندروید 8.1 است، چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود و حافظه رم 8 گیگابایتی است. رام FunTouch OS 4.0 نیز روی آن قرار دارد که رابط کاربری ویژه ویوو است.

درباره نمایشگر باید گفت به دلیل حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر به احتمال خیلی قوی شاهد پنل OLED خواهیم بود و رزلوشن FHD+ برای این پنل 6 اینچی نیز محتمل است. جالب است بدانید که این دستگاه فوق العاده جذاب احتمالا با قیمت بسیار وسوسه برانگیزی ارایه شود. قیمت ویوو نکس (Vivo NEX) حدودا 550 یورو پیش بینی می شود که این خیلی خوب است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویوو می تواند همزمان با جام جهانی این دستگاه افسانه ای خود را به خوبی به دنیا بشناساند و تبدیل به یکی از برندهای پر اقبال تر چین در بازار جهانی مثل وان پلاس، شیائومی و هوآوی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

خیلی جالبه. باید دید چه فکری واسه سنسورهای بالای گوشی کرده. حداقل یکی دوتاش واقعا ضروریه…

دکتر رسول آریان

زیر نمایشگر.

علی شیخ زاده

همه به زیر نمایشگر منتقل میشن اسپیکر مکالمه هم مثل می میکس از طریق فناوری القایی بدنه و نمایشگر حذف میشه

تقریبا ظاهرش همون اپکس هست. اسمش برام مهم نیست که اپکس باشه یا نکس. فقط دوست دارم همچین گوشی باحالی توی بازار باشه. بلکه سایر ابر کمپانی ها تلاششون رو بیشتر کنن و بهتر از این رو هم بسازن‌.

ویوو در آینده قطعا بیشتر هم دیده خواهد شد. چون اسپانسر جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۲۲ شده. به احتمال زیاد، در ایام جام جهانی بیشتر اسمش رو میشنویم.

من که از الان عاشقش شدم ای کاش به صورت رسمی می اومد ایران

mTAAHAAm

ظاهر از یک قطعه جهنده جهت دوربین سلفی استفاده می کنه

علی شیخ زاده

کم کم برند های چینی دارن پیشرو میشن با این وضعیت چند سال دیگه باید همه از ایده های این برندای چینی تقلید کنن ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)