حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو اپکس ۲۰۱۹ ستاره درخشان مراسم ۴ دی ماه ویوو است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ویوو

ده ماه پیش بود که ویوو اپکس (Vivo APEX) را در ترنجی دیدیم و واقعا دستگاه جذابی بود. هر چند این دستگاه بیشتر یک نمونه پیش تولید بود و هیچ وقت به بازار عرضه نشد اما به نظر می رسد که ویوو آماده است که نسل بعدی ویوو اپکس را معرفی کند. با پوستر رسمی شرکت مشخص می شود که ویوو اپکس ۲۰۱۹ ستاره درخشان مراسم ۴ دی ماه ویوو است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ویوو اپکس ۲۰۱۹

ویوو اپکس ۲۰۱۹

ویوو اپکس ۲۰۱۹ دستگاهی است که هنوز هیچ مشخصاتی درباره آن منتشر نشده است اما ویوو مدام برای آن تیزر منتشر می کند. از این بابت که چیزی لو نرفته است می توان تلاش ویوو را ستود. در تمام تیزرها یک دستگاه با گوشه های گرد و لبه های خمیده را شاهد هستیم.

در این تیزر نیز همین را می بینیم، یک دستگاه احتمالا با لبه های خیلی گرد و شیشه خیلی خمیده در چهارگوشه و به توصیف یکی از منابعی که این تیزر را منتشر کرده است، ساده ترین موبایل پیچیده موجود در بازار!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ویوو اپکس ۲۰۱۹ چطور دستگاهی خواهد بود؟ ویوو اپکس نسل اول با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگری که ۳۰٪ مساحت نمایشگر را پوشش می داد، دوربین پاپ آپ و نمایش بدون بریدگی ارایه شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ainaz

4 دی ک گذشته 4 بهمن باید باشه

Amir Hossein

از عکس داخل پست میشه اینو برداشت کرد که احتمالا اسپیکر یکپارچه با نمایشگر خواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)