حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 ULTRA) یک ماه پیش در کنار اکسپریا ایکس ای 2 رسما معرفی شد. یک هفته پیش عمر باتری اکسپریا ایکس ای ۲ (Xperia Xa2) مشخص شد و حالا نوبت به بررسی عملکرد باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) با حجم 3580 میلی آمپر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکردباتری این فبلت با سلفی محور با دوربین سلفی دوگانه را بررسی کنیم.

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) با ظرفیت 3580 میلی آمپر عملکرد قابل توجهی را از خود به جای گذاشته است. این فبلت سلفی محور که دوربین سلفی دوگانه و حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به دیگر محصولات سونی دارد، حجم باتری خود را نسبت به باتری 2700 میلی آمپری نسل قبل یعنی اکسپریا ایکس ای 1 اولترا به خوبی افزایش داده که البته این افزایش حجم باتری موجب افزایش ضخامت 1.4 میلی متری و 33 گرمی وزن این فبلت 6 اینچی شده است. بد نیست اینجا به اکسپریا ایکس ای 1 پلاس (Xperia XA1 Plus) با باتری 3430 میلی آمپری نیز اشاره کنیم.

فکر می کنم خیلی از کاربران دوست داشته باشند عمر باتری بهتری را دستگاه آنها ارایه بدهد اما خب قطعا فاکتور طراحی نیز اهمیت فراوانی دارد. در این مطلب که نگاه ما متمرکز بر عملکرد باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) است باید گفت که سونی بازده خوبی را با استفاده از چیپست اسپندراگون 660 و نمایشگر FHD گرفته است.

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

مدت زمان نزدیک به 15 ساعت وبگردی یک رویا است آن هم روی یک فبلت با نمایشگر 6 اینچی! همچنین تماشای بیش از 13 ساعت ویدیو نیز برابر تماشای بیش از 6 فیلم سینمایی بالای 2 ساعت است! مدت زمان مکالمه نیز حدود 22.5 ساعت است که واقعا خوب است. در نهایت عملکرد باتری اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) برای مدت زمان آماده به کار خیلی خوب است.

شارژر اکسپریا ایکس ای 2 اولترا با مشخصات 1.5 آمپر و 5 ولت (7.5 واتی) همراه شده که در مدت 30 دقیقه 28٪ باتری را شارژ خواهد کرد. هر چند امیدوار بودیم سونی شارژر بهتری را به صورت پیش فرض روی این دستگاه قرار دهد اما عملکرد کلی قابل قبول است.

نظر شما درباره عملکرد سونی در این فبلت دوربین محور میان رده لوکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

نتایج خوبی بدست آورده اما یادتون نره سرعت شارژ خیلی پایینه

ARMTIN

XA2 ultra از فست شارژ 3.0 پشتیبانی میکنه که مصرف کننده در صورت لزوم باید شارژر UCH12 جداگانه تهیه بکنه

OMID33

جعبه گشایی رنگ مشکی و بسیار زیبای XA2 ULTRA

OMID33

سلام اقای عطایی چرا لینک هایی که میذارم پاک میشه؟؟؟

Peiman

راضیم از عملکردش . خیلی از گوشی ها با حجم بالاتر از این نتایج ضعیف تری کسب کردند

علی شیخ زاده

بازدهی باتریش عالیه

Saeed Mohammadipouya

عالیه

OMID33

اقای عطایی شما این گوشی رو دست گرفتید؟ میشه بگید ضخامتش چطووره؟

Mortazavi

سونی امسال با سری xa2 نشون داد دیدشو کلا عوض کرده
دقت کنید صفحه نمایش این گوشی ۱۶:۹هست که از ۶اینچی های رقبا که ۱۸:۹ هست خیلی بزرگتره و این آمار فوق‌العاده ست
اگه صفحه و اسپیکر این گوشی مثل پارسال عالی باشه با توجه به قیمتش فکر کنم جزو بهترین میانردهها باشه البته اگه با اندازش کنار بیایید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)