حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه سرامیکی وان پلاس 6 محتمل است، تیزرهای جدید!

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس 6 احتمالا 15 اردیبهشت یعنی دو هفته دیگر رونمایی می شود. این دستگاه که تیزر و لو رفتن های متفاوتی از آن منتشر شده حالا یک تیزر رسمی و جالب از وان پلاس 6 منتشر شده که به ما احتمال نسخه سرامیکی وان پلاس 6 را عنوان می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر رسمی را به همراه نسخه اصلی تیزر ویدیویی منتشر شده در سینماهای هند را ببینیم.

چندی پیش وان پلاس 6 در تصویر دیگری با قاب پشتی متفاوت دیده شد و پس از دیدن تیزر رسمی وان پلاس 6 که بخشی از این دستگاه زیر وان پلاس 5T قرار گرفته بود متوجه شدیم احتمالا قاب پشتی با بدنه یکپارچه نباشد و این یعنی که بدنه آلومینیومی یکپارچه نیست. پس از آن نیز قاب های وان پلاس 6 لو رفتند و طراحی کامل این دستگاه مشخص شد که در آن تصویر ما تصور می کنیم دستگاه شیشه ای باشد.

امروز در توییتر وان پلاس تصویری منشر شده که گویا متعلق به وان پلاس 6 است و  روی آن نوشته “طراحی شده توسط وان پلاس” دیده می شود و بازتاب نور را شاهد هستیم. همچنین در توضیحات تصویر آمده “همان طراحی تخصصی، با مواد جدید” که مشخصا به معنی به کار رفتن مواد جدید در طراحی وان پلاس 6 است. حال اینکه ماده جدید چه باشد، حدس هایی زده می شود که می تواند همان سرامیک باشد.

وان پلاس تا کنون موبایل با طراحی سرامیکی تولید نکرده است اما شیائومی و اسنشال چنین تولیداتی داشته اند. سرامیک خش پذیری کم تری دارد و مقاومت از این نظر بیشتر است اما به دلیل عدم جذب ضربه وارد شده به دستگاه، اگر ضربه محکمی بخورد، مقاومت آن می تواند کمتر باشد چون انرژی به دیگر بخش های دستگاه منتقل خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نسخه سرامیکی وان پلاس 6 محتمل است؟ اگر چنین باشد با توجه به تیزرهای قبلی می توان انتظار داشت که وان پلاس 6 با قاب پشتی قابل تعویض عرضه شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بشدت منتظر معرفی این گوشی هستم .
امیدوارم انتظارات مو برآورده کنه

Milad7

آقاي عطايي بررسي اختصاصي اس٩ چي شد؟?

دکتر رسول آریان

بررسی رو تا حدودی انجام دادن. ظاهرا قراره قسمت به قسمت تست بشه.

تا اینجا مشخص شده که ظاهر این گوشی فرقی با S8 نکرده و طراحی تکراری داره. رابط کاربریش مثل یک کدو تنبل خنگ، کند هست. صدای استریوش فراگیره ولی بیس اون مثل صدای آیفون ایکس نیست. به قول نویسنده بوم بوم نمیکنه. صفحه نمایشش در مقابل آیفون ایکس نور کمتری داره و رنگ هاش چندان کالیبره نیست و اشباعه. دوربینش توی شب یه خرده از S7 بهتره ولی توی روز فرقی نداره و به قول نویسنده اگر پولتون براتون مهمه و الان S7 دارید، با این وضعیت دلار و رجیستری، بهتره تا S10 صبر کنید.

در بررسی دیگری هم مشخص کردن که امنیت تشخیص چهره اش کمه، چون با چشم بسته هم قفل گوشی رو باز میکنه.

این خلاصه ای بود از بررسی گلکسی S9 تا به اینجا.
احتمالا در طی چند روز آتی قسمت های دیگری از این گوشی رو هم بررسی میکنن. شاید عمر باتری یا تست سرعت یا تست های دیگه. هر چند تا به اینجای کار انقدر S9 مشکلات داشته که از دید نویسنده محترم سایت، این گوشی چندان ارزش خرید نداره.

Shiral

این گوشی با مشخصات نزدیک به پرچمداران خوب برندهای معتبر و سرعتی که نیاز به بحث نداره با قیمت حدود نصف برندهای دیگر اگر مشکل دوربین اش حل بشه تقریبا اقتصادی ترین گوشی سال خواهد بود.خصوصا با دلار شش هزار تومنی که نهایت بشه سه و نیم میلیون..منتظر ورودش به بازار هستم

Ahmad9300

وان پلاس تو ایران نمایندگی داره؟ برای تست کردن گوشی هاش کسی جایی رو تو تهران و کرج میشناسه؟؟

Shiral

خیر نمایندگی نداره.میتوانید از موبوتل با قیمت کمتر از بقیه جاها خرید کنید‌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)