حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های دوربین وان پلاس 6T با آپدیت به وان پلاس 6 اضافه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

نیمه دوم سال ۲۰۱۸ را می توان تبلور پردازش نرم افزاری در دوربین موبایل ها دانست. شرکت های چینی نیز این را به خوبی فهمیده اند. مثلا شیایومی و وان پلاس بدون تغییر ویژه ای در سخت افزار اما در بخش نرم افزار با اتکا به پردازش جدید توانسته اند پیشرفت خوبی داشته باشند. حالا وان پلاس هم وعده داده که ویژگی های دوربین وان پلاس 6T با آپدیت به وان پلاس 6 اضافه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفتیم «وان پلاس هم» چون پیش از آن ها این شیائومی بود که وعده داد پردازش دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و می ۸ اضافه خواهد شد. بزرگترین ویژگی نرم افزاری که می توان در دوربین موبایل های جدید دید پردازش HDR قوی تر و حالت شب ویژه است.

وان پلاس در دوربین وان پلاس 6T هر دو را رعایت کرده و به حالت ویژه عکاسی در شب Nightscape می گوید. هر چند این ویژگی به دوربین پیکسل ۳ با حالت Night Side نزدیک هم نمی شود اما در نوع خود پردازش های زیادی از جمله کاهش نویز، لرزشگیر چند فریمی، بهینه سازی جزییات و شاتر کند را روی تصویر انجام می دهد و وان پلاس عنوان کرده که ثبت تصویر در این حالت بیشتر از ۲ ثانیه به طول نخواهد انجامید.

از آن جا که سخت افزار دوربین وان پلاس 6T دقیقا همان دوربین وان پلاس 6 است انتظار داریم خروجی یکسان باشد اما متاسفانه درباره زمان عرضه این آپدیت اطلاعاتی در دسترس نیست، شاید همزمان با آپدیت اندروید ۹ برای وان پلاس ۶ شاهد این اتفاق باشیم. نظر شما چیست؟ خیلی خوب است که پرچمدار های قدیمی تا آنجا که ممکن است ویژگی های قابل انتقال از نسل جدید را بگیرند، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

شرکتی که چندین سال تیم توسعه داره نمیتونه حریف یه چینی بشه عجب دنیاییه سامسونگم داره شبیه سونی میشه تو دوربین میره ته همه اینا
کامنت دادم تو شب تو ۱۰ تای اول بمونه دوربینش و سال ۲۰۱۸ رو تموم کنه باید خدارو شکر کنم
گوگل به پیکسل ۲ اپدیتشو داد
شیائومی به دوتا گوشی دیگش داد
وانپلاسم داره میده به 6
هواویم که راه اندازیش کرد اینو
یه احتمال بعید هست تو اس۱۰ بزاره ولی بزاره نزاره نایت مود نده به گوشیم کاری میکنم حتی یه دونه گوشیم تو ایران نتونه بفروشه واقعا متاسفم کل خلاقیتش تو دوربین به یه اپدیت hdr خلاصه شده و دیاف چرت که تو شبم f2.4 عکس میگیره

BeFair

خیلی خوبه که آپدیت میدن به گوشی های قبلی، دلگرم کننده است – کار زشتی که اپل کرد و به آیفون X آپدیت نداد

علی شیخ زاده

طبق سابقه اپل در کند کردن گوشی و کاهش عمر باتری با اپدیت، اگه بتونه دوربین ایفون ۱۰ رو بد تر هم میکنه اونوقت شما انتظار داری اپدیت برای افزایش کیفیت بده?

علی شیخ زاده

مقایسه نایت سایت پیکسل ۳ و نایت مود میت ۲۰ پرو تو یوتیوب هست و این قابلیت ها هم سطح هم هستن حتی بیشتر مواقع نایت مود هواوی بهتره قبلا فکر میکردم این قابلیت گوگل بی رقیبه اما اینطور نیست البته اگر این ویدیویی که من دیدم معتبر باشه!

Ghasem_gholami

من خیلی وقته به اندروید پای آپدیت کردم فعلا آپدیت نیومده واسش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)