حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در تاریخ 15 اردیبهشت معرفی خواهد شد؟

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

شکی وجود ندارد که شرکت OnePlus در حال آماده شدن برای معرفی پرچمدار بعدی خودش است و تنها سوالی که فکرمان را مشغول کرده این است که این پرچمدار یا به عبارتی غول کش چه زمانی معرفی خواهد شد. تیزری که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که OnePlus 6 در تاریخ 15 اردیبهشت معرفی خواهد شد.

با رسیدن به این معرفی را شاید بتوان ادامه سیاست شرکت OnePlus در معرفی پرچمداران خود تلقی کرد، یعنی معرفی یک پرچمدار در بهار و معرفی نسخه بهبود یافته آن در پاییز با پسوند «T». در حقیقت این همان عملکردی است که اکثر شرکت های اندرویدی از سامسونگ تا هوآوی پیش گرفته اند و به صورت غیر رسمی بازه به روزرسانی پرچمدارهای آن ها 6 ماهه است و در این بازار در حقیقت فقط اپل است که واقعا سالی یک پرچمدار تولید می کند.

درباره مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 اگر بپرسید باید بگوییم مشخصات زیادی از این دستگاه لو رفته که تا به اینجا می توان به صفحه نمایش 6 اینچی که همانند آیفون 10 دارای یک ناچ (بریدگی) می باشد، اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگ رم ،دوربین دوگانه بهبود یافته و باتری 3450 میلی آمپری و ژست های حرکتی جدید در کنار عملکرد سریع و قدرتمند اشاره کرد.

وان پلاس 6 حاشیه های زیادی را پیرامون بریدگی نمایشگر خود ایجاد کرد و در نهایت شاهد عقب نشینی موسس وان پلاس از موضع توصیه به دوست داشتن بریدگی نمایشگر بودیم. همچنین این روزها توییتر وان پلاس تیزرهای 15 ثانیه ای زیادی را منتشر می کند که بازار آماده ارایه رسمی پرچمدار نیمه اول 2018 آن ها کند. یکی از این موارد را می توان قابل تنظیم بودن فوکوس دوربین با دکمه تنظیم حالت صدا دانست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6 چیست؟ فکر می کنید 15 اردیبهشت غافلگیر شویم یا همین شایعات روی سن مرور شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایراد وانپلاس الان دوربین ضعیف تر از رقبا . امیدوارم تو بخش دوربین هم کار کرده باشه

siavash-t

سلام. ببخشید سوالم بی ربطه. می خواستم ببینم کسی اینجا گوشی شیائومی خریده؟ اگه آره چه مدلی و چند؟ و با وایفای و با ۴جی چقدر اسکرین میده و عمر باتری داره؟

دکتر رسول آریان

ما توی منزل یه شیائومی می مکس داریم. عمر باتری خیلی خوبی داره ولی صفحه نمایشش در کنار اولدها حرفی برای گفتن نداره.

siavash-t

مشکل اینه می میکس گوشی خیلی بزرگیه. من دنبال گوشی کوچکتری ام‌. مثلا حداکثر ۵.۵ اینچ ولی با باتری خیلی خوب.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)