حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی نوت 9 با وان پلاس 6

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، وان‌پلاس

وان پلاس 6 با کمپین تبلیغاتی “سرعتی که مورد نیاز شماست” معرفی شد و مشخصا این به سرعت بالای این دستگاه اشاره دارد. گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که اگر بخواهید نسخه 8 گیگابایت رم آن را انتخاب کنید، قیمتش حدودا 2.5 برابر وان پلاس 6 خواهد بود. اجازه بدهید ببینیم آیا 2.5 برابر آن هم سریع تر است؟! یا اصلا سریع تر هست یا نه! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سرعت گلکسی نوت 9 با وان پلاس 6 را از PhoneBuff ببینیم.

گلکسی نوت 9 دستگاه سریعی است که نمی توان به عملکرد آن ایراد زیادی وارد دانست اما این دلیل نمی شود که دستگاه سریع تر از آن وجود نداشته باشد! وان پلاس 6 با رابط کاربری بهینه Oxygen OS و انمیشن های سریع می تواند گلکسی نوت 9 را پشت سر بگذارد و همچنان سریع ترین موبایل اندرویدی باشد، همانطور که ادعا شده بود!

در نتیجه این تست سرعت باید بدانید که اگر سرعت اولویت اصلی شماست، وان پلاس 6 را باید بخرید اما اگر کیفیت ساخت، نمایشگر بهتر، دوربین بهتر و تجربه کلی کاربری بهتر می خواهید، باید 2 یا 2.5 برابر آن هزینه کرده و گلکسی نوت 9 بخرید. اولویت شما در خرید چیست؟ فکر می کنید کدام یک از این دو بتواند سرباز جنگنده تری برای زندگی شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hadiii

نوت ۹ گوشی خیلی خوبیه ولی ۲/۵برابر هم پول زیادیه….
منطقی انتخاب کردن نتیجه میشه وان پلاس
ولی اگر مبلغ در نظر نگیریم قطعا نوت ۹

pouya

معیارها واسه خرید متفاوت

saman1670

من کلا با این شیوه تست که پشت سر هم 10 تا اپ باز می کنن مخالفم.شاید گوشی ایکس مثلا با آسفالت مشکل داشته باشه،کامل تستو ببازه،در صورتی که یه اپ رو دیرتر باز کرده و این غلطه.این رباته هم که کلا توی تست رو مخم بود.
از بعد سرعتم،طبیعیه،کلا اونایی که اندروید خامن سریع ترن.و انیمیشن های وان پلاسو ترجیح می دم به نوت9.و همچنین اگر وان پلاس سریع تر کله رامشو با EAS باز نویسی کنه می تونه خیلی هم سریع تر شه مثل پیکسل.در کل امیدوارم پیکسل طلسمو بکشنه امسال توی بعد سرعت آیفون 2018 رو شکست بده.هر چند که از گوگل شاکیم در این زمینه.چون توی بعد سرعت کار خاصی نکرد توی اندروید 9به جز موتور آرت جدید.امیدوارم لاقل پیکسل با 9.1 بیاد و تمرکزش روی سرعت باشه.

Shiral

خوب قطعا به جز سرعت در مابقی موارد وانپلاس خیلی عقبتره…اما خوب متاسفانه دیگه دلار چهار هزار تومن نیست که پانصد دلار تفاوت بشه نهایت دو میلیون.ما هستیم و همان قدرت خرید چند ماه پیش و شش میلیون تفاوت قیمت….
متاسفانه بزودی اکثر گوشی باز های ایرانی با قدرت خرید متوسط که روزی می توانستند حداقل پرچمدار های برند مورد نظر شان را دو سال یکبار بروز کنند بزودی باید قید کیفیت بهتر سامسونگ را بزنند و برن سراغ برندهای ارزانتر و خوب قطعا اونها که فاکتورهایی مثل سرعت و کیفیت بهتر هم براشون مهمه مجبورن از این برندهای خیلی نه چندان اشنا برای ایرانیان استقبال کنند.دقیقا مثل خودرو که یا شما باید بری برای یک اپتیما پانصد میلیون پول یدی یا پنجاه تومن بدی لگنی مثل پراید..اسمش .میشه توفیق اجباری…

ali.k77

قبلا شنیده بودم xz1 از وان پلاس هم سریع تره!

Saeed Mohammadipouya

بله همینطوره تستاشم هست تو یوتیوب نه تنهاز وان پلاس بلکه پرچمدارای تمام برندای 2017

chalton

بله دوست عزیز xz1 طبق نظر همه کارشناسان تا سال 2040 بهترین گوشی دنیا هست هیچ برند موبایلی تا سال 2040 نمیتونه با xz1 رقابت کنه،تازه سونی این گوشی رو برای دست گرمی ساخته،و حتی طبق شایعه هایی که به بیرون درز کرده xz3 سال 2040 جایگاه بهترین گوشی رو از xz1 میگیره و تا سال 2805 جایگاه بهترین گوشی رو برای خودش نگه میداره،و بقیه برندها هم برای رتبه پانزدهمی رقابت میکنن.

raminkhan

من دارم سرعتش بی نظیره واقعا بعد 8 ماه سرعتش عین روز اوله نسبت به بقیه نمیدونم سریع تره یا نه

Hadiii

بله همینطوره تو بحث سرعت سونی حرف اول و میزنه.

chalton

تو این تست خیلی اختلاف کم بود که اصلا نمیشد تشخیص داد کی سریعتره.نوت 9 با اون همه دریایی از امکاناتی سامسونگ گذاشته رو با وان پلاس دارید مقایسه میکنید به نظرتون کار درستیه؟فقط امکانات قلمش کافیه برای وان پلاس،حرفم سره کوبیدن وان پلاس نیستا،اتفاقا من تو چینیا وان پلاس رو خیلی قبول دارم به نظر من از هواوی خیلی بهتره،ولی یه مقایسه ساده بکنید وان پلاس مثل بره ای میمونه در مقابل نوت 9 گرگ.

Sajad

فکر میکردم نسخه اسنپ دراگون نوت ۹ با اختلاف بیشتری عقب بیفته. ولی در کل خوب بود. با این اوصاف احتمالا نسخه اگزینوس بتونه از نظر سرعت جلو بیفته.

علی شیخ زاده

هیچ چیز خوب مطلق و هیچ چیز بد مطلق نیست
وقتی میگفتم نوت ۹ خیلی عالیه ولی بهترین نیست به همین دلایلی بود که الان یه نمونه اش رو میبینید اما به بعضی از سهامداران محترم بر میخورد?

وانپلاس نسبت به قیمتش عالیه

Hadiii

دقیقا همینطوره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)