حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات وان پلاس 6 (Oneplus 6) که هنوز معرفی نشده، در سینماهای هند در حال پخش است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، وان‌پلاس

می دانیم که احتمالا گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در تاریخ 15 اردیبهشت معرفی خواهد شد. این دستگاه که شایعات زیادی درباره آن منتشر شده و اصطلاحا چپ و راست از آن تیزر و شایعه منتشر می شود، امروز شاهد یکم اتفاق جالب بوده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پخش تبلیغات وان پلاس 6 در سینماهای هند صحبت کنیم.

همانطور که در ویدیو بالا، منتشر شده در توییتر یکی از کاربران هندی می بینیم، تبلیعات رسمی وان پلاس 6 پیش از فیلم در سینماهای فیلم منتشر می شود. در این تبلیغات متاسفانه هیچ تصویری از خود دستگاه نشان داده نمی شود اما موضوعی که به شدت روی آن تمرکز می شود، “سرعت وان پلاس 6” است، سرعتی که شما نیاز دارید!

بدون شک در تست سرعت های متفاوتی دیدیم که وان پلاس 5T حتی از پرچمدارهای جدید سامسونگ و اپل یعنی گلکسی اس 9+ و آیفون X هم سریع تر است! دستگاهی که با چیپست سال 2017 عرضه شده اما از گلکسی اس 9+ با چیپست سال 2018 سریع تر است یا آیفون 1000 دلاری اپل را پشت سر می گذارد! پس این که وان پلاس 6 بخواهد اینقدر سریع باشد یا شعار اصلی آن سرعت باشد، اصلا بعید نیست!

همچنین تا کنون می دانیم که دوربین وان پلاس 6 امتیاز DxO قابل تاملی خواهد داشت و طراحی کامل این دستگاه مشخص شده است که به صورت کلی می توان گفت وان پلاس 6 می تواند دستگاه شایسته ای برای پرچمداری سال 2018 این شرکت چینی باشد. هر چند که تصویریری رسمی از وان پلاس 6 (OnePlus 6) حضور بریدگی نمایشگر را تایید می کند و این به دور از اصالت طراحی است به نظر ما، اما خب راه دیگری هم برای یک موبایل 500 دلاری پرچمدار هست؟

مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 انتظار می رود که وان پلاس 6 با قاب پشتی متنوع ارایه شود، دقیقا مثل نسل اول این دستگاه که انتخاب هایی از جنس چوب بامبو هم داشت. اما به مشخصات سخت افزاری درج شده بپردازیم، جایی که دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی عنوان شده است اما درباره مکانیسم نکته ای نمی بینیم. فناوری شارژ سریع اختصاص وان پلاس به نام Dash Charge v2 (نسخه دوم) نیز به این صورت توصیف شده که یک روز کامل را تنها با 20 دقیقه اتصال به شارژر سپری کنید! خب این بستگی دارد که شما روزتان را چطور سپری می کنید (!) و باید منتظر مشخصات دقیق تر ماند. حافظه داخلی و رم نیز تا 256 (از نوع UFS 2.1) و 8 گیگابایت خواهد بود که مدل پایه 6 گیگابایت حافظه رم دارد. مشخصا نیازی به یادآوری چیپست اسنپدراگون 845 برای پرچمدار 2018 اندرویدی نیست.

در نهایت بد نیست دوباره به قیمت های دلبرانه وان پلاس 6 توجه کنیم، جایی که احتمالا معادل 697 دلار برای مدل 8-256 گبگابایت حافظه رم و حافظه داخلی باید بپردازید! مدل پایه با مشخصات 6-64 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی برابر 523 دلار و مدل میانه با مشخصات 6-128 گیگابایت با 570 دلار کاملا منطقی به نظر می رسند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6 می تواند موفق باشد و لقب پرچمدارکش را بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مقایسه کنید با معرفی کردن xz2 p از سونی

BeFair

واقعا راست میگی پیمان جان
چی بگم من به این سونی 😐

mostafa3

گوشی xz2p فقط در چند کشور عرضه میشه
واسه چند کشور مراسم بزرگی نمیگین
Ifa 2018 پرچمدارشو معرفی می‌کنه

دکتر رسول آریان

اوکی. پس چون گوشی توزیعش محدوده، در نتیجه میتونه بدون مقدمه یهویی معرفی بشه.
اما اینکه اهدافش برای کاربرانش نامشخصه خوب نیست‌. همه بچه های طرفدار سونی همش میگفتن صبر کنید تا پرچمدار سونی به اسم XZ2 پریمیوم بیاد. همشونم شهریور منتظرش بودن. هیچ کدومم نمیدونستن قراره XZ2 پریمیوم اینجوری باشه و این مدلی معرفی بشه. سردرگمی موج میزنه.

Sadeghh

گوشی خیلی خوبی خواهد بود
ولی حیف که تو ایران درست حسابی و با گارانتی نمیشه گیرش اورد
اگه کسی جایی رو میشناسه که میشه گوشی های وان پلاس رو تهیه کرد لطف کنه بگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)