حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 در تصویر دیگری با قاب پشتی متفاوت دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

موبایل های پرچمدار امسال یعنی سال 2018 تقریبا کاملا (!) شیشه ای هستند و این موضوعی نیست که شخصا از آن رضایت داشته باشم اما به قولی “آش کشک خالته!” پس نمی توان اعتراض زیادی داشت. وان پلاس 6 اما به نظر می رسد که قرار است با انتخاب های متفاوتی عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعه وان پلاس 6 را با هم بررسی کنیم.

همانطور که 4 هفته پیش در ترنجی دیدیم، وان پلاس 6 (Oneplus 6) با زائده نمایشگر لو رفت و نگاهی به نمای جلویی آن داشتیم اما حالا تصویری که evleaks منتشر کرده نمایی متفاوت از وان پلاس 6 را به ما نشان می دهد. اگر از طرفداران وان پلاس باشید یا حافظه قوی دارید حتما به یاد دارید که وان پلاس وان با قاب های پشتی از جنس های متفاوت مثل چوب یا پلاستیک متخلخل به صورت رسمی ارایه شد. حالا به نظر می رسد که وان پلاس در وان پلاس 6 بخواهد دوباره چنین راهبردی را در نظر بگیرد.

تصویر اصلی مطلب به گفته ایوان بلاس پشت وان پلاس 6 را نشان می دهد که جنس آن از یک حالت خاص که به نظر می رسد پلاستیک طرح دار باشد، انتخاب شده است. شاید در نگاه اول حدس بزنید این برچسب مثل برچسب های dbrand است اما اگر کمی بیشتر به آن دقت کنید عبارت “طراحی شده توسط وان پلاس” را خواهید دید.

وان پلاس 6

وان پلاس 6

بدین ترتیب هر چه که هست موضوعی رسمی از سمت وان پلاس به نظر می رسد و یک انتخاب از تولیدکننده ثالث نیست. حال می تواند یک برچسب ویژه باشد یا شبیه به چیزی که تا پیش از این گوگل در زمان در اختیار داشتن موتورولا به عنوان Moto Maker رونمایی کرده بود و بر اساس آن می توانستید موبایل های خود را شخصی سازی کنید که البته خیلی از آن استقبال نشد اما طرح جذابی بود.

نظر شما چیست؟ وان پلاس 6 کدام یک از این موارد را ارایه خواهد کرد؟ پیش از به پایان بردن بحث بد نیست به حضور جک 3.5 میلی متری صدا که موضوع خوشحال کننده ای است اشاره کنیم و اگر به سمت راست تصویر شاخص مطلب نگاه کنید، می توانید حسگر اثرانگشت مستطیلی طور زیر دوربی دوگانه قرار گرفته در وسط دستگاه را تشخیص دهید. این که وان پلاس مثل اکثر تولیدکننده های دیگر که چون اپل دوربین دوگانه خود را به صورت عمودی و سمت چپ قاب پشتی قرار داده است، دوربین خود را با همین موقعیت طراحی کرده اند، عمل نکرده خود قابل تقدیر است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اونقدر گزینه های خریدم زیاد شده که گیج شدم میترسم آخرش به همین گوشی ساده شیایئومی اکتفا کنم مخصوصا با این قیمت عجیب دلار خخخخ

Peiman

از نظر من پشتش طراحی زیبایی داره اگه طراحی جلوش هم همون باشه که لو رفته گوشی خیلی خوبی میشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)