حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، وان‌پلاس

وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی پرچمدارهای سال گذشته وان پلاس هستند که استقبال خوبی هم از آن ها شد. اگر شما از دارندگان این دو دستگاه هستید خبر خوبی برای شما داریم، آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی رسما ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس ۶

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی منتشر شد. این آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس شامل طراحی رابط کاربری جدید و تمام امکانات اندروید ۱۰ گوگل است.

گرچه وان پلاس کمی با پایدارسازی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های پرچمدار اوایل سال 2019 خود مشکل داشت، اما پس از یک دوره‌ی آزمایشی چند هفته‌ای، خیلی زود این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های سال گذشته‌ی خود، وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی عرضه کرد. البته هنوز عرضه‌ی جهانی و گسترده‌ی اندروید ۱۰ برای وان پلاس ۶ و وان پلاس ۶ تی انجام نشده و اندک کاربران محدودی موفق به دریافت آن شده‌اند؛ اما به زودی این وضعیت تغییر پیدا خواهد کرد.

این مرحله به شرکت اجازه داد تا اشکالات اسکنر اثر انگشت در مدل T این گوشی که در به‌روزرسانی اولیه دیده می‌شد را برطرف کند و قبل از آنکه افراد بیشتری تحت تاثیر آن قرار گیرند، بتواند نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۰ را در اختیار کاربران قرار دهد. البته ممکن است بعد از به‌روزرسانی مشکلات عجیب و غریبی نیز پیش آید که یک مسئله‌ی بدیهی است، اما بی‌شک وان پلاس خیلی زود به رفع آن اشکالات خواهد پرداخت و نسخه‌های تکمیل کننده را برای دیوایس‌های خود منتشر می‌کند.

این آپدیت جدید شامل طراحی جدیدی برای رابط کاربری گوشی‌های سری ۶ است، حریم خصوصی کاربران را بهبود می‌بخشد، یک جفت ژست حرکتی تمام صفحه نیز به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر به کاربر ارائه می‌شود، یک قابلیت جدید به نام Game Space تمام بازی‌های محبوب شما را در یک جا جمع آوری می‌کند و برخی قابلیت‌های ریز و درشت دیگر را نیز به گوشی شما اضافه می‌کند.

شما وان پلاس ۶ یا وان پلاس ۶ تی دارید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه خوب … هیچ خبری از سامسونگ نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)