حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیر اس 4 (Gear S4) با مدل عددی SM-R800 در دست توسعه است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز شایعه ای درباره اپل واچ 4 با نمایشگر بزرگتر، طراحی متفاوت و عمر باتری بهتر شنیدم که نوید از اتفاقات خوب در زمینه ساعت های هوشمند می داد. امروز اما شایعه ای درباره نسل بعدی ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی گیر اس 4 (Gear S4) می شنویم که می تواند برای شما جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سامسونگ SM-R800 صحبت کنیم.

مدت زیادی است که از ساعت های هوشمند سری Gear S سامسونگ خبری نیست و پس از عرضه موفق گیر اس 3 فرانتیر و گیر اس 3 کلاسیک دیگر ساعتی در این دسته بندی از سامسونگ ارایه نشد. شاید بگویید گیر اسپرت ساعت خوبی برای سامسونگ بود که توانایی شنا کردن تا عمق 50 متری را به آن ها آورد اما صحبت این است که گیر اسپرت پرچمدار نیست!

حالا شایعاتی درباره گیر اس 4 (Gear S4) به گوش می رسد که با مدل SM-R800 شناخته می شود و در دست توسعه است. شاید بگویید چرا این مدل را به گیر اس 4 نسبت داده اید و پاسخ ساده است، گیر اسپرت SM-R600 است اما گیر اس 3 فرانتیر و کلاسیک به ترتیب SM-R770 و SM-R760 هستند، پس قاعدتا باید شاهد جانشین گیر اس 3 باشیم.

پیشرفت هایی که در گیر اس 4 صورت خواهد پذیرفت در زمینه پایش بهتر فعالیت های ورزشی و عمق خواب است. حدس دور از انتظاری نیست که حسگر فشار خون به کار رفته در گلکسی اس 9 در گیر اس 4 نیز دیده شود! نظر شما چیست؟ درباره زمان معرفی ساعت هوشمند گیر اس 4 سامسونگ در دست نیست اما چارک پایانی سال 2018 حدسی است که سم موبایل میزند و ما اما می گوییم شاید همزمان با گلکسی نوت 9 شاهد معرفی این ساعت باشیم! شما چطور فکر می کنید؟ اصلا منتظر معرفی این ساعت هستید!؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خبری از بزرگتر شدن صفحه ندادند؟؟؟؟
به نظرم اپل فاکتورهای خیلی خوبی رو برای نسل بعد درنظر گرفته . افزایش عمر باتری و صفحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)