حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ 4 با نمایشگر بزرگتر، طراحی متفاوت و عمر باتری بهتر عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل واچ سه نسل است که با طراحی یکسان عرضه می شود و به نظر می رسد اپل می خواهد برای نسل چهارم یک تغییر طراحی قابل توجه در نظر بگیرد که پرفروش ترین ساعت هوشمند دنیا را “ترندی” و به روزتر کند. جدیدترین شایعات پیرامون اپل واچ 4 عبارت است از: نمایشگر بزرگتر، طراحی متفاوت و عمر باتری بهتر که در ادامه درباره آن بیشتر خواهیم خواند، با ترنجی همراه باشید.

به گفته Ming-Chi Kuo از موسسه KGI Securities به نظر می رسد اپل واچ 4 که احتمالا همراه با آیفون های 2018 شهریور امسال معرفی شد با طراحی جدید خود در جهت جلب توجه بیشتر مخاطبین ارایه شود. نمایشگر بزرگتر اولین موضوعی است که در اپل واچ 4 به چشم می خورد. مشخص نیست که حاشیه نمایشگر کاسته می شود و نمایشگر به اندازه 15٪ افزایش میابد یا کل بدنه بزرگتر می شود و یا حتی ظاهر مربعی آن دایره ای می شود اما به نظر ما این تغییر ترکیبی از حدس اول و سوم خواهد بود!

عمر باتری بهتر با باتری بزرگتر برای اپل واچ 4 وعده داده شده که احتمالا به دلیل استفاده از حسگرهای جدید و مصرف انرژی کمتر شاهد افزایش عمر باتری به حد قابل قبولی باشیم. به گفته وی مدل های قدیمی تر اپل واچ با کاهش قیمت همچنان به فروش خواند رسید. طبق پیش بینی ها اپل در سال 2018 بین 22 تا 24 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش خواهد رساند و در پیش بینی دراز مدت انتظار فروش 50 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ بر سال وجود دارد.

نظر شما چیست؟ اپل واچ 4 می تواند جذاب تر از این چیزی که هست باشد؟ به نظر شما برای جذابیت بیشتر چه فاکتوری نیاز دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی یکم مستطیل تر میشه و حاشیه ها هم یکم کاهش پیدا میکنند

ahmad

من معتقدم ساعت های هوشمند زمانی معنی پیدا میکنن که ضربان قلب فشار خون قند خون حتی درجه حرارت بدن رو نشون بدن اونوقت ارزش خرید دارن اینکه فقط قدم شمار و نمیدونم پاسخ به مکالمات و موسیقی و… اینا ارزش ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)