حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Galaxy Watch 4 سامسونگ از دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌کند!

سامسونگ معمولاً اکسسوری‌های جذابی را رونمایی می‌کند. پیش از این شاهد پشتیبانی این محصولات از دستگاه‌های مختلفی بودیم. اما اخیراً خبر جدیدی از جدیدترین محصول سامسونگ منتشر شده است. گفته می‌شود که سری Galaxy Watch 4 سامسونگ از دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌کند! اما جزئیات این خبر دقیقاً از چه قرار است؟

خبری از پشتیبانی پلتفرم iOS در ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch 4 سامسونگ نیست!

دیروز بود که مراسم Unpacked جدید سامسونگ رسماً برگزار شد. طی این مراسم، سامسونگ از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام Galaxy Watch 4 به همراه نسخه کلاسیک آن رونمایی کرد. حال جزئیات این ساعت‌های هوشمند منتشر شده است.

 

گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ رسما معرفی شدند: WearOS 3 با طعم OneUI

 

به نقل از Gizmochina، در جدیدترین رویداد Unpacked سامسونگ از محصولات مختلف و جذابی رونمایی شد. از جمله این محصولات، می‌توان به سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، گلکسی زی فولد ٣ و گلکسی زی فلیپ ٣ به همراه ایربادز گلکسی بادز ٢ اشاره کرد. گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، به جدیدترین نسخه WearOS، یعنی WearOS 3.0 مجهز هستند. این نسخه از WearOS با همکاری سامسونگ توسعه یافته است. اما یک خبر مهم در مورد این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است. بر اساس این خبر، سری Galaxy Watch 4 سامسونگ از دستگاه‌های پلتفرم iOS پشتیبانی نمی‌کند! این موضوع، بر خلاف نسل‌های قبلی ساعت هوشمند سامسونگ است.

این موضوع، به این معنی است که اگر شما یک آیفون داشته باشید و قصد تهیه Galaxy Watch 4 یا Galaxy Watch 4 کلاسیک را دارید، نمی‌توانید از آیفون خود برای اتصال به این ساعت‌های هوشمند استفاده کنید. بنابراین، آیفون شما برای این دستگاه بلا استفاده خواهد بود. اما این تنها کاربران آیفون و این پلتفرم نیستند که نمی‌توانند به گلکسی واچ ۴ و نسخه کلاسیک آن متصل شوند. بلکه سامسونگ اعلام کرده است تنها دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید ۶ یا بالاتر از آن می‌توانند به سری Galaxy Watch 4 سامسونگ متصل شوند.

سامسونگ به نحوی اعلام کرده است که دلیل عدم پشتیبانی از پلتفرم iOS چیست. اما باز هم دستگاه‌های دیگری هستند که نمی‌توانند به ساعت‌های هوشمند سامسونگ متصل شوند. سامسونگ می‌گوید که تنها دستگاه‌های برخوردار از GMS (سرویس خدمات گوگل) در لیست پشتیبانی Galaxy Watch 4 هستند.

بنابراین، پلی استور نیز باید بر روی دستگاه هوشمند شما نصب شده باشد. این کمپانی اعلام کرده است که گلکسی واچ‌های قدیمی همچنان از پلتفرم iOS پشتیبانی خواهند کرد. سامسونگ در سال ٢٠١۶ با معرفی Gear 2، پشتیبانی از پلتفرم iOS را به ارمغان آورد. همین اتفاق در نسل‌های بعدی ساعت هوشمند سامسونگ رخ داد. اما این اولین باری است که گلکسی واچ‌ها از آیفون‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. این موضوع، مشخصاً به استفاده از WearOS 3.0 مربوط می‌شود. با توجه به این موضوع، باید دید که دیگر محصولات مجهز به WearOS چنین ویژگی را دارند یا همچنان از آیفون‌ها نیز پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما در مورد عدم پشتیبانی سری Galaxy Watch 4 سامسونگ از پلتفرم iOS چیست؟ آیا شما قصد خرید ساعت‌های هوشمند این نسل را دارید؟ سامسونگ کار درستی را انجام داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️