حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ارزان سامسونگ با نام Galaxy Watch FE در راه است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

به نظر می‌رسد که امسال، سالی پر از محصولات FE برای سامسونگ باشد. در حال حاضر محصولاتی که با این پسوند عرضه می‌شوند، نمونه اقتصادی محصولات پرچمدار هستند. به تازگی گزارش شده که ساعت هوشمند ارزان سامسونگ با نام Galaxy Watch FE در راه است.

سامسونگ Galaxy Watch FE

آنطور که شنیده می‌شود، سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی واچ اف‌ای است. با توجه به اینکه اخیراً شنیده‌هایی درباره Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE و حتی S24 FE نیز شنیده ایم باید گفت که سال ۲۰۲۴ تعداد قابل توجهی محصول سامسونگ با پسوند FE را با خود خواهد دید.

گفته می شود که Watch FE دارای مشخصات بسیار مشابه با Galaxy Watch 4 است که سال 2021 عرضه شد. طبیعتا این شنیده برای محصولی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود خیلی دلگرم کننده نیست، مگر قیمت آن جذاب باشد.

چندی پیش شایعه‌ای ادعا می‌کرد که سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 مدل ۲۰۲۴ را عرضه خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که این محصول به Galaxy Watch FE تغییر نام داده است.

سامسونگ گلکسی Watch FE دارای شماره مدل‌های SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N خواهد بود. این تنوع نشان می‌دهد که عرضه جهانی و گسترده‌ای خواهد داشت.

مشخصات دقیق آن هنوز اعلام نشده است، اما همانطور که بالاتر گفتیم انتظار می‌رود که بسیار نزدیک به Galaxy Watch 4 باشد و البته با قیمت پایین‌تری نسبت به سری آینده Galaxy Watch7 عرضه شود.

گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ رسما معرفی شدند: WearOS 3 با طعم OneUI

در نظر بگیرید که Galaxy Watch FE برای سامسونگ همان چیزی خواهد بود که Apple Watch SE برای اپل است. این یعنی گزینه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر که برای جذب عموم کاربران به گجت‌های پوشیدنی طراحی شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر یک ساعت هوشمند FE از سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)