حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست مشخصات کامل ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 سامسونگ ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy Watch 4 یا به عبارت دقیق تر Galaxy Watch 4 Classic به تازگی یک لو رفتن بسیار بزرگ را تجربه کرده است. این گزارش جدید به رندر دستگاه مربوط نمی شود بلکه لیست کاملا مشخصات آن را ارایه می کند. از این لیست می توان دید که تراشه ۵ نانومتری Exynos W920 روی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 سامسونگ ارایه خواهد شد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4

منبع خبر ادعا می کند که این یک برگه مشخصات رسمی Galaxy Watch 4 Classic است که به انگلیسی ترجمه شده است. با این حال، جزئیات موجود با انتظارات ما مطابقت دارد.

مشخصات گلکسی واچ ۴

مشخصات گلکسی واچ ۴

چیپست جدید و صفحه نمایش با وضوح بالاتر

همانطور که انتظار می رفت و با توجه به گزارش های قبلی، Galaxy Watch 4 Classic از چیپست جدیدی به نام Exynos W920 استفاده می کند. گفته می شود بر اساس یک فرایند ۵ نانومتری ساخته شده است، که باید آن را نسبت به تراشه های نسل قبلی کارآمدتر کند. این ساعت دارای ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

طبق گزارشات، گلکسی واچ ۴ کلاسیک دارای صفحه نمایش 1.36 اینچی دایره ای بوده که کمی کوچکتر از صفحه نمایش واچ ۳ است. با این حال، برگه مشخصات فاش شده همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش 1.36 اینچی دارای رزولوشن بهتر 450 در 450 پیکسل است. این پنل توسط شیشه محافظ Gorilla Glass DX محافظت می شود.

گوریلا گلس DX و DX Plus به دوربین گوشی‌های هوشمند می‌آیند!

ظرفیت باتری نیز 361 میلی آمپر ساعت اعلام شده است. این باتری احتمالا می تواند در مدت 1 ساعت و 40 دقیقه کاملا شارژ شود.

مشخصات دیگر شامل کیفیت ساخت بالا دارای مجوز MIL STD 810G است که تا فشار ۵ اتمسفر ضد آب بوده و دارای استاندارد IP68 هم است. این گجت پوشیدنی از بلوتوث 5.0 ، Wi-Fi دو بانده 2.4GHz و 5GHz و اتصال NFC بهره می برد. ردیابی مکان را می توان از طریق GPS ، Glonass ، Baidou و Galileo انجام داد.

سه سنسور سلامت و یک تجربه نرم افزاری جدید

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic نسخه جدیدی از سیستم عامل Android Wear را به جای سیستم عامل Tizen اجرا می کند. این موضوع هفته ها پیش هم توسط سامسونگ و هم توسط گوگل تأیید شده بود، اما مشخصات فنی فاش شده در دست کمی نام دیگری را روشن می کند. ظاهراً Galaxy Watch 4 Classic از Android Wear با رابط کاربری One UI Watch 3.5 استفاده می کند. این دستگاه از طریق برنامه Galaxy Wearable که همه می شناسیم به تلفن های هوشمند Galaxy متصل می شود.

“سامسونگ One UI Watch” نام رابط کاربری ساعت هوشمند سامسونگ مبتنی بر Wear OS است

نکته آخر اما که مطمئناً مهم است، آن است که Galaxy Watch 4 Classic دارای سه سنسور سلامتی است. این سنسورها شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- PPG
  2. ۲- ECG
  3. ۳- BIA

این ها می توانند فشار خون، ضربان قلب و سطح چربی بدن را محاسبه کنند. ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic در دو رنگ مشکی و نقره ای در دسترس خواهد بود و با بند Ridge Sport (سیلیکون) عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ این ساعت را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

بین ساعت های هوشمند امسال هواوی واچ 3 خیلی خوب بود. بخاطر سنسور قند خون. امیدوار بودم سامسونگ هم این قابلیت رو بیاره، مطمئنا قند خون به مراتب مهمتر از چیزی مثل ضربان قلب هست. در ضمن میلیون ها دیابتی وابسته به انسولین که روزانه بیش از چهار بار تست قند میگیرن مشتاق چنین چیزی خواهند بود. تازه اگر دقت سنسور بالا باشه می‌تونه به درمان دیابت نوع یک کمک کنه، افراد دارای این نوع دیابت میتونن با استفاده از پمپ انسولین و این سنسور نظارت فوق‌العاده دقیقی رو قند داشته باشند. کافیه قند لحظه ای شون رو چک کنن بعد به پمپ دستور تزریق بدن. حتی شاید بشه یجور سیستم خودکار تزریق انسولین ساخت که ساعت بیست و چهار ساعته قند رو چک کنه و با استفاده از پمپ انسولین مورد نیاز تزریق بشه.

Sarnevesht

نمیدونم چرا با قیافه ساعت های سامسونگ حال نمیکنم. ساعت های هواوی از لحاظ طرانی یه چیز دیگس. البته این سلیقه منه. اپل واچ ها هم خوب هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)