حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 بلندگوی استریو و 3D Emoji شبیه به انیموجی آیفون X خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره گلکسی اس 9 وجود دارد و می توانید همه آن ها را از ترنجی بخوانید. دو شایعه ای که قبلا درباره قابلیت 3D Stickers و بلندگوی استریو منتشر شده بود حالا در قالب یک گزارش دوباره به آن پرداخته شده که با هم در این مطلب آن را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

رندرهای دیده شده از گلکسی اس 9 به ما می گویند که جایی برای اسپیکر استریو واقعی، یعنی شبیه به چیزی که قبلا در اچ تی سی ام 9 یا اکسپریا ایکس زد 1 دیده ایم وجود ندارد. حال که شایعات بلندگوی استریو برای گلکسی اس 9 قوت بیشتری گرفته می توان گفت که سامسونگ تصمیم داد تا همانند راهکاری که اولین بار در اچ تی سی 10، هوآوی پی 9 پلاس یا آیفون 7 دیده شد، از ترکیب بلندگوی مکالمه و بلندگوی تکی لبه پایین بهره ببرد و شبیه سازی صدای استریو را داشته باشد. بدین ترتیب هر دو بلندگو یک فایل را پخش می کنند اما مشخصات صوتی آن ها متفاوت است به شکلی که بلندگوی تکی لبه پایین صدای بیس‌دار‌تر و بلندگوی مکالمه صدای شفاف تر را ارایه خواهد کرد. به هر شکل شنیدن امکان اضافه شدن چنین سیستمی به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ به خودی خود خوشحال کننده هست. این موضوع قبلا روی جعبه گلکسی اس 9 نیز دیده شده بود.

همچنین می دانیم که اپل قابلیتی به نام Animoji دارد و فقط برای آیفون X در دسترس است. این قابلیت جذاب هنوز روی موبایل دیگری رسما عرضه نشده و به نظر می رسد که سامسونگ قصد داشته باشد در پرچمدار بعدی خود مشابه آن را ارایه نماید. در گزارش های قبلی نام 3D Stickers را برای آن شنیدیم و حالا نام 3D Emoji که البته خیلی مهم نیست نام آن چه باشد، مهم عملکرد است که گفته می شود قرار است بهتر از نمونه اپلی خود باشد!

اطلاعات بیشتری در این گزارش منتشر نشده و اگر این دو مورد برای گلکسی اس 9 به تحقق بپیوندد مسلما موضوعات خوشحال کننده ای خواهند بود، نظر شما چیست؟ چقدر برای شما اهمیت دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حتما اسپیکر استریو هست، چون روی جعبه اش هم نوشته شده بود.
خیلی خوبه. بی صبرانه منتظر نسخه پلاس هستم.

ahmad

هرچقدر اطلاعات این گوشی درز پیدا میکنه بیشتر غصه میخورم اخه دلار نزدیک 5000 شده یعنی قیمت نزدیک به 4 تومن نسخه پلاس چه شود این گوشی باتری و طرحیش از نقاط ضعف این گوشیه البته اگه شایعات درست باشه

Peiman

یه عکس از این ۹ اخیرا لو رفته ( که ترنجی هنوز پوشش نداده) که نشون میده طراحی مثل اس ۸ و اون حاشیه های زشت کناری رو نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)