حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی S9 با وصله امنیتی ماه آگست ۲۰۲۱ اندروید ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سری گلکسی S9 سامسونگ چهار ماه پیش، از آپدیت ماهانه به آپدیت سه ماهه تغییر کرد. در همین حال دارندگان Galaxy S9 منتظر انتشار وصله امنیتی جدید در ماه گذشته یا ماه جاری میلادی بودند. خبر خوب اینکه امروز آپدیت سامسونگ گلکسی S9 با وصله امنیتی ماه آگست ۲۰۲۱ اندروید ارایه شده است.

آپدیت سامسونگ گلکسی S9

ماه جولای آمد و رفت، اما خبر خوب این است که سامسونگ پرچمداران سه و نیم ساله خود را فراموش نکرده است. Galaxy S9 در حال دریافت آپدیت جدید در اروپا است و همانطور که احتمالاً تا کنون حدس زده اید، با وصله امنیتی جدید آگست ۲۰۲۱ همراه است.

آپدیت گلکسی اس ۹

آپدیت گلکسی اس ۹

به روزرسانی جدید دارای بیلد G96xFXXUGFUG4 است و برای گلکسی S9 در آلمان عرضه می شود. این آپدیت احتمالاً و به زودی در بازارهای بیشتری ارایه خواهد شد. نکته جالب توجه این است که بیلد سیستم عامل نشان می دهد که به روز رسانی شامل موارد اضافی همراه با جدیدترین وصله امنیتی است، اما ما دقیقاً نمی دانیم چه مواردی است.

وقتی که اطلاعات بیشتری درباره تغییرات کلی این آپدیت داشتیم، مطلب را به روز می کنیم، اما خیلی به چیز خاصی امیدوار نباشید. ۲ به روزرسانی سیستم عامل قبلی برای Galaxy S9 شامل ویژگی های اضافی هرچند جزئی، مانند بهبود اشتراک گذاری سریع شد.

وصله امنیتی ماه آگست در بیشتر موارد آسیب پذیری سیستم عامل Android را برطرف می کند.

سامسونگ دیروز وصله امنیتی آگست 2021 را توضیح داد. اکثر مسائلی که این نسخه جدید به آن پرداخته از سیستم عامل اندروید Google ناشی شده است. 38 اصلاحیه از طرف Google در جدیدترین بسته امنیتی گنجانده شده است که 2 مورد از آنها به عنوان موارد حیاتی علامت گذاری شده اند. علاوه بر این، وصله امنیتی اوت 2021 دارای 2 راه حل برای آسیب پذیری هایی است که بر نرم افزار سامسونگ تأثیر می گذارد.

شما گلکسی اس ۹ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)