حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت 3D Stickers گلکسی اس 9 شبیه به قابلیت انیموجی (Animoji) خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

برخی قابلیت ها آنقدر خوب هست که نمی شود روی یک موبایل نباشد! قابلیت Animoji آیفون X که البته موضوعی نیست که اپل آن را از صفر ابداع کرده باشد و قبلا در اسنپ چت یا MSQRD شبیه آن را دیده بودیم، نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است و مطمئنا سامسونگ نیز می خواهد برای مقابله با آن دست پر به میدان بیاید. شایعات جدید به ما می گویند که قابلیت 3D Stickers گلکسی اس 9 شبیه به قابلیت انیموجی (Animoji) خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

قابلیت استیکر دوربین سامسونگ

قابلیت استیکر دوربین سامسونگ

سامسونگ هم اکنون در برنامه دوربین جدید خود قابلیتی به نام استیکر دارد که افکت های واقعیت افزوده را به چهره ها اضافه می کند. این استیکرها دو بعدی هستند و جذابیت های ویژه خود را دارند. شایعات جدید عنوان می کنند که این قابلیت می تواند به صورت 3 بعدی درآید که به توجه به توانایی دوربین سلفی گلکسی اس 9 و فناوری جدید Intelligent Scan ممکن خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت فقط در برنامه دوربین در دسترس است یا همانند اپل می توانید استیکر 3 بعدی خود را فقط در برنامه پیام به اشتراک بگذارید! البته تجربه اکوسیستم باز اندروید و خروجی سامسونگ در Live Message گلکسی نوت 8 که به صورت Gif بود، به ما حدس ممکن بودن خروجی Gif و قابل اشتراک بودن در دیگر شبکه های اجتماعی را می دهد.

نظر شما چیست؟ چنین قابلیتی را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

سامسونگ قابلیت های نرم افزاری ویژه ای رو برای اس ۹ تدارک دیده . البته ویژه که نمیشه گفت ولی در کل نسبت به نسل قبل ارتقا خیلی خوبی خواهد داشت

در ضمن من اسم انیموجی رو بیشتر میپسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)