حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما به ارائه آپدیت برای گلکسی اس 9 و پشتیبانی از این سری پایان داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ اخیرا صفحه رسمی پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت خود را به‌روز کرده است و در ادامه خبر بدی برای همه دارندگان سری گلکسی اس 9 وجود دارد. این شرکت رسماً به پشتیبانی نرم‌افزاری از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با متوقف کردن ارائه آپدیت برای آن‌ها، پایان داد.

عدم ارائه آپدیت برای سری گلکسی اس 9 سامسونگ

به‌نقل از وب‌سایت droid-life، سری گلکسی اس 9 در سال 2018 عرضه شد و پس از چهار سال پشتیبانی کامل ازطریق ارائه آپدیت نرم‌افزاری، سری گلکسی اس 9 از دریافت رسمی به‌روزرسانی حذف شدند. در سال گذشته، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در دسته به‌روزرسانی‌های فصلی قرار گرفتند و درنهایت، امر اجتناب‌ناپذیر اتفاق افتاده است، اگرچه هنوز ممکن است شاهد ارائه به‌روزرسانی‌های گاه‌وبی‌گاه به‌منظور رفع شماری از نقض‌ها در این دستگاه‌ها باشیم.

آخرین به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل که سری گلکسی اس 9 دریافت کرد، اندروید 10 بود. بااین‌حال، سامسونگ رسما اعلام کرده است که به پشتیبانی از به‌روزرسانی سه‌ماهه برای گلکسی نوت 9 که اواخر همان سال با گلکسی اس 9 عرضه شد، ادامه خواهد داد.

عدم ارائه آپدیت برای سری گلکسی اس 9 سامسونگ

عدم ارائه آپدیت برای سری گلکسی اس 9 سامسونگ

اما سامسونگ نه‌تنها گلکسی اس 9 را از دستگاه‌های واجد شرایط به‌روزرسانی امنیتی خود حذف کرده؛ بلکه همچنین +Galaxy S10، Galaxy S10 و Galaxy S10e را به بخش «به‌روزرسانی‌های امنیتی سه‌ماهه» منتقل کرده است. این بدان معناست که گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای اکنون تنها یک سال برای دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی فرصت دارند و هر سه ماه یک‌بار یک آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. آخرین آپدیت سامسونگ گلکسی اس 10 در ماه مارس بود.

سامسونگ به پشتیبانی از سری گلکسی اس 10 تا تقریباً همین زمان در سال آینده ادامه می‌دهد. سیاست به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای ارائه چهار نسل به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و تا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی، تنها مختص پرچمداران سری گلکسی اس 21 به بعد بوده و خانواده اس 20 و اس 10 از این حالت محروم‌اند.

دیدگاه شما پیرامون پایان پشتیبانی سامسونگ و توقف ارائه آپدیت برای سری گلکسی اس 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی