حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شش گوشی اندرویدی آلکاتل (Alcatel) که در سال 2018 عرضه می‌شوند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | آلکاتل، اخبار

رندر رسمی نیمی از 12 گوشی هوشمند اندرویدی آلکاتل (Alcatel) در اوایل این هفته به نمایش گذاشته شد. که توسط ایوان بلاس به طور آشکارسازی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید ظاهرا دستگاه‌هایی هستند که احتمالا قرار است در سال 2018 میلای عرضه شوند. به گفته‌ی یکی از منابع رسمی، الکاتل در سال‌های آینده از یک‌ سری گوشی‌هایی رونمایی خواهد کرد که در دنیای گوشی‌های هوشمند فوق العاده بوده و باعث می‌شود تا بسیاری از طرفداران سری مختلف گوشی‌ها جذب اسمارتفون‌های این کمپانی بشوند.

این گوشی‌های هوشمند شامل آلکاتل 5 (Alcatel 5)، آلکاتل 3 (Alcatel 3)، آلکاتل 3 ایکس (Alcatel 3X)، آلکاتل 3 وی (Alcatel 3V)، آلکاتل 3 سی (Alcatel 3C) و آلکاتل 1 ایکس (Alcatel 1X) می‌شود. در حالی که رندرهای منتشر شده از این شش گوشی آنقدرها هم با کیفیت نیست ولی برخی از ویژگی‌های اساسی این گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد. برای مثال آلکاتل 5 دارای یک حاشیه‌ی کم در قسمت پایین پنل جلویی و دو دوربین سلفی همراه با فلش LED دوگانه می‌باشد.

شش گوشی اندرویدی آلکاتل (Alcatel) که در سال 2018 عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد که در پنل پشتی آلکاتل 5 یک لنز دوربین قرار دارد که در زیر آن همانند بعضی از گوشی‌های دیگر دارای یک فلش LED و یک سنسور اثر انگشت دایره‌‌ای قرار دارد. از مشخصه‌های این گوشی به نظر می‌رسد که لبه‌های پهن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. گویا پنل صفحه نمایش این گوشی نیز نسبت به حد معمول آن بلندتر بوده و احتمالا دارای نسبت ابعاد 18:9، یعنی 1:2 می‌باشد. آلکاتل 3 و آلکاتل 1 ایکس نیز گویا دارای یک نسبت مشابه در ابعاد صفحه نمایش خواهند بود، در حالی که سه گوشی دیگر این کمپانی بر اساس تصاویر احتمالا دارای نسبت ابعاد 16:9 خواهند بود.

آلکاتل 3 وی و آلکاتل 3 ایکس احتمالا دو گوشی این کمپانی با دوربین دوگانه خواهند بود اما سایر گوشی‌های دیگر این کمپانی تنها با یک سنسور به عنوان دوربین اصلی عرضه خواهند شد. احتمالا این گوشی‌ها به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 8.0 همراه با رابط کاربری اختصاصی خود این کمپانی معرفی خواهند شد. هنوز جزئیات دقیقی در مورد سخت افزار این گوشی‌ها به دست ما نرسیده است ولی این کمپانی دو مورد را به طور واضح اعلام کرده است؛ یکی اینکه در سه ماه‌ی اول سال 2018 تعدادی از گوشی‌های هوشمندش را معرفی خواهد کرد. نخستین کنفرانس آن در اواسط ماه ژانویه‌ی 2018 در همایش Consumer Electronics Show، در شهر لاس وگاس می‌باشد در حالی که دومین کنفرانس در اواخر ماه فوریه، در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا خواهد بود.

 

به نظر شما آیا این کمپانی دوباره می‌تواند به آینده‌ای روشن فکر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h