حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Alcatel 3X Plus با تراشه Unisoc و قیمت ٢۴٣ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آلکاتل، اخبار

آلکاتل در بخش گوشی‌های گران قیمت فعالیت نمی‌کند. حتی این کمپانی، میان رده‌های شاخصی برای رقابت با بازیگران مطرح بازار ندارد. بلکه آلکاتل، بیشتر از گوشی‌های رده پایین و اقتصادی رونمایی می‌کند. جدیدترین گوشی اقتصادی این کمپانی، Alcatel 3X Plus نام دارد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Alcatel 3X Plus

آلکاتل در آخرین اقدام خود، از دو گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro رونمایی کرد.

 

گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro از سوی TCL معرفی شدند

 

به گفته Gizmochina، آلکاتل رسماً گوشی جدید خود را در بازار موبایل آرژانتین عرضه کرده است. این گوشی، دارای مشخصاتی رده پایین و ویژگی‌هایی مشابه دیگر گوشی‌های اقتصادی بازار است. این دستگاه، در تک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. قیمت آن، برابر با ٢٣,٩٩٩ پزوی آرژانتین (معادل ٢۴۴ دلار آمریکا) می‌باشد. این گوشی، در دو رنگ آبی و مشکی در آرژانتین قابل دسترسی است. اما مشخصات فنی این گوشی از چه قرار است؟

گوشی Alcatel 3X Plus مجهز به نمایشگر ۶.٢٢ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. این پنل، دارای نسبت تصویر ١٩:٩ و شیشه خمیده 2.5D است. از سوی دیگر، در بالای نمایشگر Alcatel 3X Plus از ناچ قطره‌ای استفاده شده است. این ناچ قطره شکل، میزان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. آلکاتل در قاب پشتی این دستگاه، دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسورهای ٢+۵+١٣ مگاپیکسلی بهره گیری کرده است. این سیستم دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض را دارد.

تراشه موجود در این دستگاه، یونیساک SC9863A است. درگاه کارت حافظه جانبی نیز در 3X Plus تعبیه شده است تا بتوانید از کارت MicroSD نیز بهره مند شوید. گوشی اقتصادی جدید Alcatel، باتری با ظرفیت ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت را با خود حمل می‌کند. درگاه شارژ این دستگاه، USB است. اما نوع آن نامشخص است. پس از آن، این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. نکته عجیب، ارائه اندروید ١٠ پیش فرض در این گوشی است. با این اوصاف، گوشی قدیمی‌تر Alcatel L1 Pro از اندروید ١١ نسخه Go به صورت پیش فرض برخوردار است.

نظر شما در مورد گوشی جدید Alcatel چیست؟ آن را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن در چه حدی قرار دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️