حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro از سوی TCL معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آلکاتل

آلکاتل، یک زیر مجموعه از کمپانی مطرح TCL است. گوشی‌های هوشمند Alcatel خیلی معروف نیستند. اما معمولاً قابل توجه هستند. حال، TCL در آستانه آغاز رویداد MWC 2021 بارسلونا، از دو گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro به عنوان گوشی‌های اقتصادی جدید خود رونمایی کرده است. این دستگاه‌ها، عضوی از پروژه اندروید وان هستند.

مشخصات فنی گوشی Alcatel 1 2021

همان طور که گفتیم، گوشی‌های این زیر مجموعه قابل توجه از TCL هستند. به همین جهت، شاهد رونمایی از دو گوشی اقتصادی جدید هستیم. به گزارش Phonearena، گوشی Alcatel 1 2021 اولین گوشی مورد بحث ما است. این دستگاه اقتصادی، از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح +FWVGA برخوردار شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبتاً زیاد هستند. در این حاشیه‌ها، دوربین سلفی تکی ٢ مگاپیکسلی نیز جای گرفته است. قلب تپنده گوشی ارزان قیمت Alcatel 1 2021، تراشه مدیاتک MT6739 می‌باشد. این تراشه، دارای پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای است.

١ گیگابایت حافظه رم به همراه ١۶ گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه جدید Alcatel 1 در نظر گرفته شده است. اما شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی، تا ٣٢ گیگابایت دیگر به حافظه ذخیره سازی آن را بیافزایید. این گوشی اقتصادی، مجهز به اندروید ١١ نسخه Go است که سبک‌تر از نسخه عادی است. همچنین گوشی Alcatel 1 2021 عضوی از پروژه اندروید وان گوگل است. ظرفیت باتری گوشی اقتصادی آلکاتل، ٢,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است که زیاد نیست. پیش از این، در سال ٢٠١٨ آلکاتل ١ رونمایی شده بود. اما این نسخه، مجهز به نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌باشد.

دوربین اصلی این دستگاه، وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دو رنگ آبی و مشکی برای نسخه ٢٠٢١ Alcatel 1 در نظر گرفته شده است. قیمت این دستگاه، برابر با ۵٩ یورو می‌باشد.

مشخصات Alcatel 1L Pro

رندرهای Alcatel 1 2021 (چپ) و Alcatel L1 Pro (راست)

رندرهای Alcatel 1 2021 (چپ) و Alcatel L1 Pro (راست)

 

این گوشی، از همان سیستم عامل اندروید ١١ گوشی Alcatel 1 2021 بهره مند شده است. اما در این دستگاه، وجود مشخصات فنی بهتری را شاهد هستیم. نمایشگر ۶.١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD در این گوشی به کار رفته است. دوربین سلفی این گوشی، دارای وضوح ۵ مگاپیکسلی است و در ناچ قطره‌ای واقع شده است. در قاب پشتی، شاهد به کارگیری دوربین اصلی دوگانه ٢+١٣ مگاپیکسلی هستیم. خوشبختانه، حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی هم در همین قاب قرار دارد. گوشی Alcatel 1L Pro، به تراشه SC9863A یونیساک مجهز شده است. ٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی موجود می‌باشد. با این حال، تا سقف ١٢٨ گیگابایت حافظه جانبی نیز در این گوشی پشتیبانی می‌شود.

باتری Alactel 1L Pro، ظرفیت ٣,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر این دستگاه نیز دارای توان ۵ واتی می‌باشد. این دستگاه، در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار می‌شود. تاکنون، این دستگاه در مکزیک عرضه شده است. قیمت آن در تک نسخه ٢/٣٢ گیگابایتی، برابر با ٢,۶٩٩ پزوی مکزیک (معادل ١٣۵ دلار آمریکا) است.

گوشی Alcatel L1 Pro

نظر شما در مورد این دو گوشی اقتصادی چیست؟ آیا آلکاتل عملکرد خوبی را در این دو گوشی به نمایش گذاشته است؟ خرید گوشی‌های اقتصادی را پیشنهاد می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hossein2376

این چه گوشی داغونیه مخصوصا نسخه پرو با اون قیمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️