حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل فایل‌های پشتیبان اندروید شما را پس از 2 ماه عدم فعالیت بدون هیچ هشداری حذف می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل، موبایل

بنظر می‌رسد گوگل فایل‌های پشتیبان قدیمی شما را پس از دو ماه عدم فعالیت و استفاده نکردن از یک دستگاه اندرویدی حذف می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این موضوع توسط یکی از کاربران Reddit به نام Tanglebook در بدترین روش ممکن با حذف شدن تمامی تنظیمات، گذرواژه‌ها و اطلاعات برنامه‌ها آن‌ها پس از چند هفته استفاده از یک دستگاه مجهز به iOS کشف شد.

این اتفاق بسیار عادی است، در موارد استفاده از این سرویس اشاره شده است که پس از 14 روز عدم استفاده از دستگاه اندرویدی به فایل‌های پشتیبان شما تاریخ نابودی داده خواهد شد و به دایناسورها می‌پیوندند.

مشکل اصلی این است که گوگل به این شخص اطلاعی مبنی بر رسیدن به تاریخ حذف اطلاعاتش نداده است و در حقیقت از جلوگیری از حذف این فایل‌ها جلوگیری کرده است، بیایید واقع‌گرا باشیم، چه کسی پس از استفاده از گوشی هوشمند دیگری برای چند هفته به خاطر خواهد داشت که فایل‌های پشتیبانش در لیست نابودی قرار دارند؟ یک پیغام ساده برای یاد‌اوری کفایت می‌کرد.

این کاربر می‌گوید که بسیار بهتر بود اگر گوگل اجازه‌ی استفاده از فضای ذخیره سازی ابری را برای ذخیره سازی و پشتیبان گیری به هر مدت زمانی که می‌خواستید می‌داد. اما بنظر می‌رسد که گوگل اینگونه فکر نمی‌کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید