حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: نگاهی به آخرین طرح مفهومی منتشر شده از گوگل پیکسل۲

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، کانسپت، گوگل

اگر این چند روزه سایت را دنبال کرده باشید طرحی مفهومی از گوگل پیکسل را در پست‌ها مشاهده کردید که این گوشی را از سمت پنل جلو بسیار شبیه به الجی جی۶ نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید

امروز نیز طرح مفهومی جدیدی از این گوشی فوق‌العاده منتشر شده است که تمامی قسمت‌‌های این گوشی را نشان می‌دهد.

[aparat id=”7SNtY”]

این گوشی از قسمت پنل جلو به شدت شبیه به الجی جی۶ است. اگر نگاهی به پشت گوشی داشته باشید ، دوربینی۱۲مگاپیکسلی در کنار فلشی دوتایی  را مشاهده می‌کنید. همچنین اگر نگاهی به زیر فلش این گوشی داشته باشید حتما متوجه شده‌اید که این گوشی ممکن است قابلیتی شبیه به PH-1یعنی گوشی که توسط سازنده اندروید رونمایی شده است داشته باشد و از لوازم جانبی مثل دوربین ۳۶۰درجه پشتیبانی کند.

اما اگر تمامی این موارد را کنار بگذاریم می‌توانیم به صورت کلی بگوییم که این گوشی طراحی نسبتا نزدیکی به نسخه قبلی خود دارد. همچنین ما از ترکیب رنگ قرمز و مشکی این گوشی به شدت خوشمان آمد اما شک داریم که گوگل همچین رنگی را برای فروش قرار دهد.

انتظار می‌رود که این گوشی از صفحه نمایشی ۵٫۹۹اینچی در کنار ابعادی ۱۸:۹ داشته باشد. همچنین انتظار داریم تا این گوشی با صفحه نمایش اولد و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵رونمایی شود. همچنین شایعه شده است که گوگل پیکسل ممکن است از ویژگی “Always On Display” و قابلیتی همانند لمس سه بعدی که در اچ تی سی یو۱۱ شاهد آن هستیم برخوردار باشد.

در آخر تصاویری از این ویدیو را برای شما در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟ ایا میتواند موفقیتی دوباره برای گوگل داشته باشد؟ همچنین قابلیت‌هایی جذاب؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji