حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر طرفدار آیفون هستید، این ۵ ویدیو تبلیغاتی گوگل برای پیکسل را نبینید!

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید، گوگل

این اولین طعنه گوگل به اپل نیست. پیش از این نیز در تبلیغات متعدد محصولات یا روش تفکر اپل را به چالش کشیده است. به تازگی تبلیغات جدید گوگل برای سری موبایل‌های Pixelش منتشر شده است. شدیدا توصیه می‌کنم اگر طرفدار آیفون هستید، این ۵ ویدیو تبلیغاتی گوگل برای پیکسل را نبینید!

۵ ویدیو تبلیغاتی گوگل برای پیکسل با طعنه به آیفون اپل

تبلیغات گوگل برای پیکسل و طعنه به اپل

تبلیغات گوگل برای پیکسل و طعنه به اپل

داستان این ۵ ویدیو درباره ۲ محصول از اپل و گوگل است که با یکدیگر دوست هستند. در روایت‌های کوتاه حدود ۱ دقیقه‌ای، گوگل به شکل ماهرانه‌ای تلاش دارد تا برتری‌های خود نسبت به آیفون را به نمایش بگذارد. صدای گوشی گوگل همان صدای دستیار صوتی آن یعنی Google Assistant است و صدای آیفون اپل صدای Siri.

طبیعتا یکی از نقاط قوت Pixel‌های گوگل مربوط به دوربین آن‌ها می‌شود. ۲ ویدیو از این ۵ ویدیو مربوط به دوربین و قابلیت‌های پردازشی تصویر می‌شود. یکی از آن‌ها به امنیت در فضاهای عمومی اشاره دارد، دیگری به شارژر وایرلس معکوس و در نهایت به پیکسل فولد یعنی گوشی تاشو گوگل می‌رسیم.

بیاید این ویدیوها را با هم ببینیم:

۱- اشاره به قابلیت‌عکاسی بهتر گوگل پیکسل و توانایی بهبود تصاویری که در آن دست‌تان لرزیده است.

در این ویدئو آیفون یاد روزهای قدیم که در دوربین برتر بوده می‌افتد و با پیکسل گوگل درددل می‌کند. پیکسل گوگل به آیفون اپل می‌گوید که اگر بخواهی من عکس‌هایی که توانسته‌ای لرزش دست را مدیریت کنی و تار افتاده را، برایت شفاف می‌کنم!

 

۲- اشاره به عکاسی نجومی پیکسل‌های گوگل دارد.

در این ویدئو آیفون اپل تلاش تا با استفاده از نور فلاش دوربین خود، از ستاره‌ها عکس بگیرد. پیکسل گوگل به او می‌گوید سعی داری با فلش خود پیام نوری برای فضایی‌ها بفرستی؟!

 

 ۳- اشاره به امنیت در فضاهای عمومی و استفاده از Wi-Fi آن.

می‌دانیم که بهتر است در فضاهای عمومی مانند فرودگاه و غیره به Wi-Fi وصل نشویم. چرا که احتمال نفوذ به دستگاه‌مان وجود دارد. گوگل برای امن کردن این اتصال یک VPN داخلی (با حجم محدود) ارائه می‌کند. با این حال اپل که همواره مدعی امنیت است چنین ویژگی رایگان و پیش‌فرضی را ارائه نمی‌کند و آیفون‌ش در این ویدئو حمله عصبی را تجربه می‌نماید!

 

۴- اشاره به شارژ وایرلس معکوس پیکسل گوگل و عمر باتری کم آیفون اپل.

گوگل در این ویدیو به قابلیت ساده‌ای که آیفون‌های اپل از آن بی‌بهره‌اند اشاره دارد، شارژ وایرلس معکوس. جایی که در تعطیلات کنار ساحل و پیش از ثبت چند خاطره، باتری آیفون اپل تمام می‌شود اما پیکسل گوگل با اشاره‌ای به سریال محبوب اپل‌ی یعنی Ted Lasso از باتری خود به آیفون می‌بخشد تا روشن شود.

 

۵- و در نهایت پیکسل تاشو و اشاره به نبود محصول تاشو در اکوسیستم اپل.

بنا به هردلیلی هنوز اپل محصول تاشویی در اکوسیستم خود ندارد. گوگل پیکسل فولد در این ویدیو به نمایشگر بزرگ داخلی تاشو خود اشاره می‌کند و تجربه جذاب بازی را دلیلی برای داشتنش عنوان می‌کند.

 

 

نظر شما چیست؟ این ویدئوها جذاب بودند؟ موارد ذکر شده از نظر شما اهمیت دارد؟ یا اصلا در این موارد فکر می‌کنید گوگل نسبت به اپل برتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)