حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گران قیمت دیگری جانشین گوشی گران گوگل پیکسل می‌شود!

قرار است تا پایان سال کنونی میلادی گوشی هوشمند جدیدی به عنوان ادامه و دنباله گوشی Google Pixel ساخته و عرضه شود و این خبر و اطلاعات را ریک اوسترلو، نایب رییس بخش سخت‌افزار شرکت گوگل، تایید کرده است.

اوسترلو با اشاره به این گوشی گفته است:

«مخاطبان می‌توانند انتظار داشته باشند که در پایان سال جاری شاهد جانشین گوشی هوشمند Google Pixel باشند؛ هر چند اکنون نمی‌توان تاریخ دقیق ارایه آن را اعلام کرد. ساخت گوشی جانشین امروزه به امری بدیهی و متداول در صنعت ساخت تلفن همراه تبدیل شده است و علاقه‌مندان محصولات گوگل نیز حق دارند تا شاهد بروز چنین اتفاقی در این شرکت باشند»

نسل کنونی گوشی‌های گوگل پیکسل به دلیل قیمت بالایی که داشتند مورد استقبال قرار نگرفتند که اوسترلو در این خصوص با تاکید بر این که «گوشی‌های گوگل همچنان جزو گوشی‌های گران قیمت باقی خواهند ماند» به نوعی آب پاکی را روی دست همه مخاطبان ریخته است.

در همین حال، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گوشی‌های پیکسل در حال حاضر به دلیل نبود استقبال کاربران و مصرف کنندگان روی دست شرکت گوگل مانده‌اند و در چنین شرایطی گوگل امیدوار است تا با ساخت و ارایه گوشی جانشین این مساله را حل کند که باید دید با ساخت گوشی گران قیمت دیگر چه گونه این امر ممکن می‌شود!؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/google_confirms_pixel_successor_coming_later_this_year-news-23781.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار