حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها .۴% درصد از دستگاه‌های اندرویدی با اندروید نوقا کار می‌کنند

تا جایی که به یاد داریم اوایل هر ماه گوگل گزارشی از آخرین انتشار بیلد‌های متفاوت اندروید ارایه می‌دهد و در تازه‌ترین گزارش که مربوط می‌شود به دسامبر ۲۰۱۶ به موضوع اندرید نوقا (۷٫۰) پرداخته است.

بنا بر این گزارش، هم‌اکنون تازه‌ترین سیستم عامل گوگل روی .۴% درصد دستگاه‌ها نصب و اجرا شده است و این مقدار در ماه گذشته کمی بیش از سه درصد بود. البته نوقا تازه‌ترین بیلد گوگل است. این میزان رشد در طول یک ماه واقعا ناچیز است.

در همین حال اندروید لالی پاپ یک درصد رکود داشته است و به ۱۰٫۸% درصد برای اندروید ۵٫۰ و ۲۳٫۲% درصد برای اندروید ۵٫۱ رسیده است. با این همه، بیلد لالی پاپ بیشترین و گسترده‌ترین میزان نصب را بر روی دستگاه‌ها داشته است.

اندروید ۴٫۴ کیت کت با ۲۴ درصد، اندروید جلی بین ۴٫۱٫x، ۴٫۲٫x و ۴٫۳ با ۱۲٫۸% درصد، اندروید آیسکریم سندویچ ۴٫۰٫۳ و ۴٫۰٫۴ با ۱٫۲% و اندروید ۲٫۳٫۳-۲٫۳٫۷ جینجربرد با ۱٫۲% در رتبه‌های بعدی نصب بر روی موبایل و تبلت قرار دارند.

سهمی که برای اندروید ۷٫۰ نوقا باقی مانده چهار درصد است که تازه .۱% درصد آن را با اندروید ۲٫۲ شریک است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Monthly-Android-distribution-numbers-show-Nougat-in-use-on-just-.4-of-Android-devices_id88670″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rezakhann

ترنجی جان سهم اندروید نوقا ۰٫۴ درصد هستش نه ۴ درصد
اطلاعات غلط درج نکنید .

iranian_mind00

۰٫۴ درصد ، نه ۴ درصد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار