حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمبود آیفون ۷ Plus و گوگل Pixel XL در سه‌ماهه‌ی چهارم سال بر بازار گوشی‌های هوشمند تأثیر منفی خواهد داشت

به نظر می‌رسد کمبود موجودی گوشی‌های هوشمند پیشرفته با صفحه‌نمایش بزرگ بر بازار فروش تعطیلات اثرگذار باشد. هردو محصول پرطرفدار اپل و گوگل یعنی آیفون ۷ Plus و Pixel XL موجودی محدودی دارند و امسال به دلیل انفجارهای پیش آمده دیگر خبری از فبلت گلکسی نوت سامسونگ هم نخواهد بود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

درحالی‌که یک ماه از سه‌ماهه‌ی چهارم سال نیز گذشته است، شرکت آنالیز فروش Wave7 اعلام کرده که دستگاه‌های صفحه بزرگ زیادی برای ارائه به بازار و رقابت در کنار آیفون ۷ Plus وجود ندارند و تنها گوشی برای رقابت با این پرچم‌دار بزرگ اپل، نسخه‌ی بزرگ‌تر از خانواده‌ی Pixel گوگل یعنی Pixel XL خواهد بود. بازاریابی بیشتر گوگل در کنار پیشنهادهای ویژه‌ای که از طرف اپراتورهای Verizon و T-Mobile برای این گوشی ارائه شده‌اند باعث جلب توجه بیشتر به محصولات تازه‌ی گوگل نیز شده است.

اما با توجه به موجودی محدود آیفون ۷ Plus و گوگل Pixel XL احتمالاً شاهد کاهش فروش در بازار گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی چهارم سال خواهیم بود و اگر مشتریان در تعطیلات کریسمس تصمیم داشته باشند یکی از این دو محصول را خریداری کنند احتمالاً باید به‌ناچار یکی دیگر از محصولات رقیب یعنی ال‌جی V20 را انتخاب کنند و یا اینکه صبر پیشه کنند تا این محصولات مجدداً تولید و در سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Shortages-of-Apple-iPhone-7-Plus-and-Google-Pixel-XL-to-negatively-impact-smartphone-sales-in-Q4_id87510″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش