حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدیدی از هوآوی میت ۹ منتشر شد ؛ تمرکز بر روی باتری

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی، هواوی

هوآوی میت ۹ تا ساعاتی دیگر از راه خواهد رسید و این پرچمدار خوش ساخت ، قرار است جایگزین تلفنی شود که یک سال در میان بهترین‌ها خوش درخشید. میت ۸ انصافا یک تلفن استثنایی و بسیار زیبا بود که کلاس کاری هوآوی را ارتقا داد و حتی نگاه ما را نسبت به هوآوی عوض کرد. میت ۹ با پردازشگر قدرتمند کایرین ۹۶۰ ، دوربین دوگانه و ۶ گیگابایت رم چه چیزی کم دارد؟ بله! باتری خوب.

با ترنجی همراه باشید…

شیائومی چند روز پیش از دو تلفن جذاب با نام‌های می نوت ۲ و می میکس رونمایی به عمل آورد. دو تلفن متفاوت با هم و صد البته زیبا که فیدبک‌های مثبت زیادی از سمت تحلیگران دریافت کردند ، کار را برای هوآوی بسیار بسیار سخت کرده‌اند. شیائومی رو دو بخش مهم و کلیدی تمرکز کرده است. باتری و صفحه نمایش متفاوت. جز صفحه نمایش تقریبا خمیده و لبه دار بلک بری پرایو ، هیچ کدام از تلفن‌های بازار که توسط سامسونگ تولید نشده‌اند ، از صفحه نمایش Edge بهره نمی‌برند (البته چند شرکت چینی تلفن‌هایی با صفحه نمایش خمیده تولید کردند که به دلیل عرضه محدود و شکست خوردن آن‌ها ، عملا در آمر جای نمی‌گیرند)

باتری مهم است. خیلی مهم‌تر از چیزی که ما فکر می‌کنیم. در حال حاضر دنیای اسمارت فون‌ها به سمتی پیش می‌رود که کاربر عمر باتری بهتر را به سخت افزار قوی ترجیه می‌دهد. ما نیز عمر باتری بهتر را ترجیه می‌دهیم. مسیری که با ماشینی که متوسط سرعتش ۲۰۰ کیلومتر است ولی مصرف بالایی را می‌توان با ماشین ۱۸۰ کیلومتری هم نیز طی کرد که اتفاقا مصرف کمتری دارد. سرعت پردازش همیشه خوب نیست. صفحه نمایش پر پیکسل و رنگ لعاب دار همیشه خوب نیست. کافی است یکبار در بیابان گیر کنید و شارژ تلفن‌تان نیز تمام شده باشد. آن‌گاه با خود می‌گوید که ای کاش تلفنم عمر باتری بهتری داشت!

سریع شارژ شدن تلفن نیز یکی از همین موارد است. در اوضاع اضطراری همراه با عجله فراوان ، شارژ شدن سریع‌تر باتری برای همگان بسیار مهم است. در تیزری که در بالا دیدید ،

به نحوی بر روی سرعت و باتری تاکید شده است. سرعت و باتری! دو کلمه‌ای که ظاهرا به هم ربطی ندارند اما اگر کمی بیشتر فکر کنیم این دو کلمه می‌توانند مستقیما به هم مربوط شوند. احتمالا هواوی از تکنولوژی Smart Power 5.0 در این تلفن استفاده خواهد کرد. این عمر می‌تواند یک تغییر جدی در تلفن‌های هوآوی قلمداد شود. تاکنون هیچ کدام از پرچمداران هوآوی از امکان شارژ سریع بهره نمی‌بردند.

مشخصات احتمالی میت ۹ و میت ۹ پرو عبارت است از: (میت ۹ پرو احتمالا دارای لبه خمیده خواهد بود. شاید هم اصلا میت ۹ معمولی وجود نداشته باشد!)

  • صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با رزولوشن Quad HD
  • پردازشگر کایرین ۹۶۰
  • ۴ یا ۶ گیگابایت رم (بستگی به حافظه داخلی دارد)
  • حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین دوگانه ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • امکان زوم اپتیکال تا ۴X
  • پورت USB Type C
  • فلش دوگانه
  • سنسور اثر انگشت

نکته جالب ، استفاده هوآوی از نمایشگری با رزولوشن Quad HD در پرچمدار سری میت است. این رزولوشن تاکنون در سری میت استفاده نشده است و احتمالا به علت معرفی دستگاه‌های واقعیت مجازی مخصوص هوآوی و گوکل ، این رزولوشن برای این عمر لازم و ضروری است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: جی اس ام آرنا

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad sh

ترنجی پوشش بده

ss

چرا نظر من رو که راجع به تستس سرعت اس۷ اج و xz بود لینک هم داده بودن حذف کردید؟
چیزی بدی گفتم ؟ این یعنی توهین به یه نفر

ss

نظر منو پاک نکن بیشعوریتونو میرسونید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com