حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید اپل از “تغییر موسیقی برای همیشه” توسط این شرکت حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

از ابتدای ماه جاری، شایعات متعددی راجع به برنامه استریم موسیقی Apple Music منتشر شده بود. این شایعات پیرامون این موضوع است که اپل، احتمالا طیف جدیدی از خدمات را ارائه می دهد که با پرداخت هزینه ماهانه اضافی، می توان به موزیک با صدای بدون نقص گوش سپرد. دیروز اطلاعاتی به بیرون درز کرد از رشته کدهایی که در نسخه اندروید برنامه Apple Music کشف شده اند که ایده کلی از آنچه که اپل در ذهن دارد را نشان می دهد. امروز اما، اپل تیزر جدیدی منتشر کرده که در آن ادعا می کند “در شرف تغییر موسیقی برای همیشه” است.

تیزر جدید اپل پیرامون تغییر موسیقی

ظاهراً، پس از جدیدترین بروزرسانی اپل موزیک، سه یا چهار گزینه مختلف برای کیفیت صدا پدید می آید، از جمله: کارآیی بالا (high-efficency)، کیفیت بالا(high-quality)، بدون افت کیفیت(lossless) و بدون افت کیفیت با وضوح بالا(high-res lossless). فضای 10 گیگابایتی، 3000 آهنگ با کیفیت بالا، 1000 آهنگ بدون افت و 200 آهنگ با کیفیت عالی و وضوح بالا را ذخیره می کند. پیش از این شایعه شده بود که اپل، احتمالا ویژگی جدید Hi-Fi را برای Apple Music حداکثر تا تاریخ ۱۷ خرداد مصادف با آغاز کنفرانس توسعه دهندگان (2021 WWDC) این شرکت که قرار است به صورت مجازی برگزار شود، اعلام کند.

تیزر موسیقی اپل

تیزر موسیقی اپل

علاوه بر این، داده های بیشتری برای پخش یک موزیک مشابه در حالت بدون افت کیفیت با وضوح بالا در مقایسه با کیفیت بالا و بدون افت کیفیت استفاده می شود. به عنوان مثال، یک موزیک 3 دقیقه ای با کارایی بالا اما بدون افت کیفیت، 1.5 مگابایت داده را مصرف می کند. در حالت کیفیت بالا و بدون افت، 6 مگابایت داده مصرف می شود. 36 مگابایت داده در طول یک موزیک 3 دقیقه ای بدون افت کیفیت، و 145 مگابایت مانیتور در بدون افت کیفیت با وضوح بالا.

طبق گزارش 9to5Mac، در تبلیغ موجود در برنامه Apple Music، اپل از یک معرفی زودهنگام خبر می دهد. غول فناوری به ما هشدار می دهد که آماده شویم زیرا “موسیقی برای همیشه در شرف تغییر” است. در زیر این عبارت، لوگو Apple Music نیز درج شده است. شما هم اکنون می توانید با کلیک بر روی گزینه موجود در برنامه Apple Music خود، از تیزر کوتاه (15 ثانیه) فوق الذکر لذت ببرید.

شکایت ۲۷ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا از اپل به دلیل عملکرد ضدرقابتی با سرویس های پخش موزیک مانند اسپاتیفای

نظر شما راجع به تیزر جدید اپل و ادعای این شرکت مبنی بر “تغییر موسیقی برای همیشه” چیست؟ ما پیش از این، گفته بودیم که احتمال معرفی سری جدید ایربادز ۳ به همراه سرویس اپل موزیک HiFi طی هفته های آینده، وجود دارد. همچنین تصویر نهایی پوشیدنی جدید اپل نیز به بیرون درز کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی