حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Google Play Services نسخه ۹٫۸ با ویژگی های جدید منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل

شرکت گوگل به تازگی برنامه Google Play Services خود را بروزرسانی کرده تا ویژگی های جدیدی را به توسعه دهندگان و کاربران ارائه دهد. نسخه جدید ۹٫۸ بوده و شرکت گوگل آن را با ویژگی های جدیدی همراه کرده تا کاربردی‌تر شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه شوید.

از آنجایی که این نسخه اصلی بوده، در این بین تغییرات بزرگی توسط گوگل در آن حاصل شده و نسخه ۹٫۸ یک ورژنی با ویژگی های قابل توجه محسوب می شود. یکی از ویژگی های نسخه جدید، قابلیت غیرفعال سازی اطلاعیه بوده تا کاربر در صورت عدم تمایل آن را دریافت نکند.

google-play-services

البته ممکن است این یک راه حل موقت از سوی گوگل به شمار رود و در نسخه بعدی Google Play Services شاهد فعال شدن آن باشیم. از دیگر ویژگی های جدید و جالب نسخه ۹٫۸، توانایی پر کردن شماره تلفن از طریق حساب کاربری Credentials API با یک تب می باشد.

از دیگر ویژگی ها می توان به Goals API که اجازه می دهد تا داده های Google Fit را به دستگاه هوشمند اندرویدی انتقال داد، اشاره کرد. اگر شما قابلیت غیرفعال سازی اطلاعیه ها را پیدا کردید، می‌توانید با ویژگی جدید UI، پشتیبانی آسانی داشته باشید.

گذشته از این ها، Cast API نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و مشکلات آن رفع شده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-Play-Services-9.8-launched-with-loads-of-new-features-improvements_id86993″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH