حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام OnePlus X رسما تایید شد؛ احتمال معرفی در ۲۰ مهر

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

وان‌پلاس ایکس (OnePlus X)، سومین گوشی شرکت وان‌پلاس است که طبق گفته‌ی Carl Pei، یکی از بنیانگذاران این شرکت در کریسمس عرضه خواهد شد. اخیرا، تیزری در صفحه‌ی Weibo آقای Liu Zuohu، مدیرعامل این شرکت پیدا شده است که نام وان‌پلاس ایکس را تایید می‌کند. این تیزر، اسکرین‌شاتی از یک نقشه است که حرف X را نشان می‌دهد و به احتمال زیاد، مربوط به وان‌پلاس ایکس است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

از مشخصات شایعه شده‌ی وان‌پلاس ایکس می‌توان به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد که دارای تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi است. پردازنده‌ی این گوشی، مدیاتک MT6795 خواهد بود که دارای هشت هسته‌ی ۶۴ بیتی ۲٫۲ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دو گیگابایت رم LPDDR3، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰-۳۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

x

دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود که دارای حسگر سونی IMX258، گشادگی f/2.0 و قابلیت ضبط ویدیوی ۴K است و همچنین دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض آن، اندروید ۵٫۱٫۱ یا اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود و خبری از پورت USB Type-C نیست اما این تلفن به NFC مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی، ۲۴۹ دلار باشد.

امروز، دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد رسانه‌ای وان‌پلاس در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) ارسال شده است که احتمالا در آن، شاهد رونمایی از وان‌پلاس ایکس خواهیم بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-X-name-confirmed-by-OnePlus-executive-phone-could-be-unveiled-October-12th_id74551″ target=”blank” background=”#04c076″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad Gherghi

اسم تیترو دیدم یاد خدا بیامرز one x plus اچ تی سی افتادم
ولی این عکسه مپ که به شکل ایکس مسیر حرکتشونو درآورذن حالب بود،فقط اگه میتونستن یجوری برن و بیان که سرعت و زمانو این چیزاشون مشابه امتیاز geekbench در بیا خیلی جالبتر میشد :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی