حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ وان پلاس را چطور تماشا کنیم؟ معرفی وان پلاس ۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که کمتر از ۱ ساعت دیگر مراسم معرفی وان پلاس ۹ برگزار می شود. ما می دانیم که باید انتظار ۳ موبایل و یک ساعت هوشمند را داشته باشیم. شاید شما هم مثل خیلی های دیگر بخواهید خبر معرفی بخوانید اما شاید مثل بعضی کاربران مایل باشید که به صورت زنده، مراسم معرفی وان پلاس ۹ را ببینی. خب پس چطور می توان مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ وان پلاس را چطور تماشا کنیم؟

تماشای مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ وان پلاس

همانطور که در کادر زیر می بینید (نیازمند به فیلترشکن – پخش زنده یوتیوب) وان پلاس به صورت مستقیم مراسم معرفی خود را در یویتوب پخش می کند. تنها کاری که نیاز دارید این است که فیلترشکن را روشن کنید و در کادر زیر مراسم را ببینید:


در مورد آنچه انتظار داریم وان پلاس در مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ ارایه کند، OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro مطمئنا آنجا خواهند بود و همچنین ممکن است دستگاه سوم را با نام OnePlus 9R ببینیم. همچنین شایعات درباره وان پلاس واچ هم صحبت می کنند. به این ترتیب انتظار معرفی ۴ دستگاه زیر را در مراسم ۳ فروردین ۱۴۰۰ وان پلاس داریم:

  1. ۱- OnePlus 9
  2. ۲- OnePlus 9 Pro
  3. ۳- OnePlus 9R
  4. ۴- OnePlus Watch

انتظار می رود OnePlus 9 مدل پایه از یک صفحه نمایش تخت 6.55 اینچی FHD+ با پنل AMOLED و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1، دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سومین دوربین نامشخص و باتری 4500 برخوردار باشد. انتظار داریم این باتری با شارژر سریع سیمی ۶۵ وات شارژ شود.

از طرف دیگر، شایعه شده است که OnePlus 9 Pro از صفحه نمایش دولبه خمیده 6.7 اینچی LTPO (با رفرشریت تظبیق پذیر) AMOLED با وضوح QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در قسمت داخلی انتظار می رود که از همان چیپست کوالکام Snapdragon 888 بهره ببرد، اما ظاهراً با رم و فضای ذخیره سازی بیشتری همراه است.

علاوه بر این، شاهد همکاری وان پلاس با هاسلبلاد برای بهینه سازی سیستم دوربین سری OnePlus 9 خواهیم بود، به این امید که در نهایت عملکرد دوربین پرچمدار وان پلاس را با سایر پرچمداران مطابقت دهد.

اطلاعات زیادی در مورد OnePlus 9R در دست نیست اما احتمال می رود که چیپست Snapdragon 870 را ارائه کند و انتظار می رود ارزان ترین مدل سه گانه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟ مراسم را به صورت زنده نگاه خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زیاد جالب نبودش☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)