حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آموزش مفاهیم پزشکی به کمک هدست مایکروسافت هولولنز

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

به راستی که هولولنز پنجره‌ای به سمت آینده است. پنجره‌ای که می‌تواند تصویری از آینده را به چشمان ما منتقل کند و آینده‌ی تکنولوژی و حتی بشریت را رقم بزند. با ترنجی همراه باشید…

هدست واقعیت مجازی هولولنز که مورد ستایش و تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران واقعیت مجازی قرار گرفته است٬ چیزی بیش از یک هدست است و می‌تواند حتی به امر آموزش نیز کمک شایانی بنماید. طبق گزارش ها هدست هولولنز بسیار به واقعیت حال نزدیک تر شده و تصویری بسیار بهتر را از دنیای واقعیت مجازی نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی خود عرضه می‌کند. هولولنز می‌تواند نگاه بسیاری را نسبت به دنیای تکنولوژی عوض کند و بسیاری را با این علم جذاب آشتی دهد. در تمامی کنفرانس‌های اخیر رموندی‌ها مقدار زمان و توجه بسیاری را به هولولنز اختصاص داده شده است و این نشان از توجه خاص این شرکت به این فناوری است.بسیاری از اهداف مایکروسافت در این هدست خلاصه می‌شود.

HoloLens2_0

در ویدیوی زیر که توسط مایکروسافت منتشر شده است٬ نشان داده می‌شود که متخصصان و پژهشگران چگونه می‌توانند با استفاده از هولولنز دست به اکتشافات بزنند و از این هدست انقلابی در امر آموزش دانشجویان استفاده نمایند. حالا با هم ویدیوی زیر را می‌بینیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/SWZ2y[/aparat]

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما آیا به غیر از دنیای نجوم ٬ فضانوردی و پزشکی هولولنز در چه جاهای دیگری کاربرد خواهد داشت؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/new-hololens-video-shows-us-how-holograms-can-transform-medical-education” target=”blank” background=”#377431″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mm Mm

خبر:
Evan Blass
وجود یک لومیا به همراه فلش برای دوربین جلو را لو داد

http://………./evan-blass-teases-a-windows-phone-with-a-front-facing-flash/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com